Ik heb op mijn Windows 2003 systeem harwareversnelling geactiveerd en DirectX 9b geinstalleerd zodat ik hiermee ook spellen kan spelen.
Via "Diagnostisch hulpprogramma voor DirectX" (Uitvoeren >> dxdialog) heb ik onderstaande DirectX-functies geactiveerd:
- DirectDraw-versnelling
- Direct3D-versnelling
- AGP-oppervlakteversnelling
Dit doe ik allemaal aan de hand van topic: Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties
DirectDraw, DirectSound etc. zijn nu getest en werken prima, ik krijg echter problemen wanneer ik op de knop "Direct3D testen" klik. Dan krijg ik een blauw scherm met de melding dat er een probleem is gevonden en dat Windows is afgesloten om schade te voorkomen. Daaronder staat dan de gebruikelijke abrakadabra met geheugenadres etc. Het enige waar ik wat aan kan hebben is dit:
*** osdmini.dll - Address BFEB4AD0 base at BPEB4000, Datestamp 3ec09242.
Ik kan helaas niets vinden over dit probleem of over deze driver.
Kunnen jullie s.v.p. helpen, hebben jullie ervaring met dit probleem?
P.S. s.v.p. geen vragen over waarom ik spellen wil spelen op een win2003 systeem.
Via "Diagnostisch hulpprogramma voor DirectX" (Uitvoeren >> dxdialog) heb ik onderstaande DirectX-functies geactiveerd:
- DirectDraw-versnelling
- Direct3D-versnelling
- AGP-oppervlakteversnelling
Dit doe ik allemaal aan de hand van topic: Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties
DirectDraw, DirectSound etc. zijn nu getest en werken prima, ik krijg echter problemen wanneer ik op de knop "Direct3D testen" klik. Dan krijg ik een blauw scherm met de melding dat er een probleem is gevonden en dat Windows is afgesloten om schade te voorkomen. Daaronder staat dan de gebruikelijke abrakadabra met geheugenadres etc. Het enige waar ik wat aan kan hebben is dit:
*** osdmini.dll - Address BFEB4AD0 base at BPEB4000, Datestamp 3ec09242.
Ik kan helaas niets vinden over dit probleem of over deze driver.
Kunnen jullie s.v.p. helpen, hebben jullie ervaring met dit probleem?
P.S. s.v.p. geen vragen over waarom ik spellen wil spelen op een win2003 systeem.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:05 ]