Naar aanleiding van een topic over het aansluiten van USB aansluitingen op de voorkant van de kast met een nogal rare pinout dacht ik weer aan mijn lieve audiogaatjes die voorop zitten en die ik tot nog toe nooit goed heb kunnen aansluiten...
De volgende pinnetjes komen van het front panel:
R IN
L IN
MIC IN
GND
GND
MIC IN
L OUT
R OUT
Dit in willekeurige volgorde omdat het allemaal losse stekkertjes zijn.. De kast is een Sweex Xenon XB
Nu de pinout van het moederbord (Asus A7N8X-X) :
MIC2 - AGND
MICPWR - +5VA
Line out R - BLINE_OUT-R
NC - [niets]
Line out L - BLINE_OUT-L
Hier bak ik totaal niets van.. Ik zie op het moederbord 2 x ground terwijl er aan de connector van het FP maar 1 zit.. Voor de rest vind ik het vreemd dat ik op het frontpanel MIC IN+OUT tegen kom, R IN en L IN... terwijl er alleen maar een microfooningang en een audio uitgang op zit.. met andere woorden volgens mij had het wel wat duidelijker mogen wezen
iemand een idee hoe het precies zit met die (brakke) Sweex kasten?
De volgende pinnetjes komen van het front panel:
R IN
L IN
MIC IN
GND
GND
MIC IN
L OUT
R OUT
Dit in willekeurige volgorde omdat het allemaal losse stekkertjes zijn.. De kast is een Sweex Xenon XB
Nu de pinout van het moederbord (Asus A7N8X-X) :
MIC2 - AGND
MICPWR - +5VA
Line out R - BLINE_OUT-R
NC - [niets]
Line out L - BLINE_OUT-L
Hier bak ik totaal niets van.. Ik zie op het moederbord 2 x ground terwijl er aan de connector van het FP maar 1 zit.. Voor de rest vind ik het vreemd dat ik op het frontpanel MIC IN+OUT tegen kom, R IN en L IN... terwijl er alleen maar een microfooningang en een audio uitgang op zit.. met andere woorden volgens mij had het wel wat duidelijker mogen wezen