Ik probeer sinds een paar dagen al Horde aan de praat te krijgen, maar dit zonder success. Ik heb Horde en IMP niet uit de ports tree gebouwd, omdat dat niet ging. De port-maintainer wist ook niet wat er aan de hand was. Affijn, als ik probeer in te loggen komen er als eerste de volgende regels op de login pagina:
Als ik dan probeer in te loggen doet ie helemaal niks.
Ik heb gezocht naar duidelijke documentatie met Google, maar dat kon ik niet echt vinden. Ik heb dit ook gevraagd op de mailing list van IMP, maar daar gaf men geen antwoord op mijn vraag. Aangezien Tweakers.net ook gebruikt maakt van Horde, hoopte ik dat jullie mij een beetje opweg konden helpen.
Zelf heb ik geen flauw idee wat voor informatie er relevant is en niet om te posten, dus ik denk dat het handig is om niet zomaar in het wilde weg dingen te gaan posten.
Gebruikte software:
FreeBSD 5.2.1-RELEASE-P8
Apache 2.0.49
MySQL 4.0.18
PHP 4.3.6
Horde 2.2.5
IMP 3.2.1
Alvast bedankt voor enige info.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Notice: Undefined index: imp in /usr/local/www/horde/lib/Registry.php on line 517 Notice: Undefined index: alternate_login in /usr/local/www/horde/imp/login.php on line 96 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/www/horde/lib/Registry.php:517) in /usr/local/www/horde/lib/Secret.php on line 144 Notice: Undefined index: server in /usr/local/www/horde/imp/login.php on line 143 |
Als ik dan probeer in te loggen doet ie helemaal niks.
Ik heb gezocht naar duidelijke documentatie met Google, maar dat kon ik niet echt vinden. Ik heb dit ook gevraagd op de mailing list van IMP, maar daar gaf men geen antwoord op mijn vraag. Aangezien Tweakers.net ook gebruikt maakt van Horde, hoopte ik dat jullie mij een beetje opweg konden helpen.
Zelf heb ik geen flauw idee wat voor informatie er relevant is en niet om te posten, dus ik denk dat het handig is om niet zomaar in het wilde weg dingen te gaan posten.
Gebruikte software:
FreeBSD 5.2.1-RELEASE-P8
Apache 2.0.49
MySQL 4.0.18
PHP 4.3.6
Horde 2.2.5
IMP 3.2.1
Alvast bedankt voor enige info.