Toon posts:

deeplink werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/pricewatch/60332?Landfilter=Benelux

KoopHP schaadt hun verkopen door de site alleen voor IE bezoekers toegankelijk te maken.
wellicht dat de pricewatch kan gaan eisen dat de website van vermelde bedrijven toegankelijk dient te zijn voor alle T.net bezoekers?
dwingt dit soort bedrijven tenminste in actie te komen (eerder worden ze dan niet in pricewatch vermeld) en kan zo ook hun omzet verhogen.
(meer bezoekers doordat meer browsers worden ondersteund,
en ook meer bezoekers doordat men op t.net vermeld staat)

http://www.tweakers.net/e...&src=tweakers&prod=C8962A

kortom, wat is het beleid van t.net over niet algemeen werkende (deep)links naar
(producten van) websites?

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 18:01
Eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast kunnen en gaan wij zeer zeker niet eisen in welke browsers allemaal ondersteund worden door de shop(s) in kwestie.

[ Voor 4% gewijzigd door Teckna op 05-07-2004 20:31 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
De link werkt prima in mijn IE (in Firefox helaas niet).

Dat KoopHP er voor kiest om haar site alleen IE toegankelijk te maken is hun eigen keuze. Het risico dat KoopHP hierdoor klanten verliest is eveneens hun eigen keuze.
Het gaat echter te ver om als Tweakers.net te eisen aan welke standaards de site van een shop moet voldoen, om toegelaten te worden tot de Pricewatch.

[edit]
eeej Teckna :w vlugge :P

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 05-07-2004 20:33 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 12:45

Mentalist

[avdD]

Geeft toch niet? Er staan genoeg andere shops op de lijst die een HP DeskJet 5150 verkopen, en daar zitten er vast wel tussen die wél in Firefox werken :).

Mijn default antwoord op "Wij raden u aan om te upgraden naar de nieuwste versie van Microsoft Internet Explorer." is dan ook "Dan ga ik wel naar iemand anders :Z " ;).

Dus ja, met andere woorden : waar maak je je druk om :?. Het is hun eigen keuze :)

Besides, een tijdje terug stond er op de FP nog een banner van MS met daarachter een link.. Die link op zich deed het nog wel, maar de te downloaden interactieve video of wat het ook precies was vereiste IE. Dan ga je toch geen banner weigeren, het is de keuze van MS dan om iets voor een beperkte groep mensen beschikbaar te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Mentalist op 05-07-2004 21:37 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®