Farcry probleem met dedicated server.

Pagina: 1
Acties:

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:58
Als ik een Dedicated Server aanmaak dan loopt dat zonder porblemen.
Ik join dan m'n eigen server in de game, en ik ben ineens geen admin van mijn eigen Dedicated Server. Ik kan geen mensen kicken en al dat soort dingen.
Ik heb al eens geporbeert om de server uittezetten en weer aan maar ook dat heeft niet geholpen. Wie kan mij helpen dan ik weer admin wordt van mijn Dedicated Server?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Je logged wel in met het juiste wachtwoord en je config is ook op de juiste manier afgesteld?

Geef trouwens eens iets meer informatie indien mogelijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 05-07-2004 20:43 ]

• Metalbuster
Als je inloggen op ubisoft bedoelt heb ik het juist wachtwoord wel gehad ja.
En waar moet ik anders de instellingen veranderen?
Ik heb het ook nog anders geporbeert, ik heb server aangmaakt hij was toen nog niet dedicated. Ik wa gewoon admin ik swichte terug naar windows op heb dedicated te maken en ik was ineens geen admin meer. En ik heb niet gedisconnect dus toen ik heb dedicated maakte ging het admin voor mij weg.

[ Voor 54% gewijzigd door Metalbuster op 05-07-2004 21:47 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Bij de meeste games heb je iets als een r_con password nodig om admin te zijn, wat je vooraf ingesteld hebt.

http://ubbxforums.ubi.com...2&f=112105592&m=614107554 kan mischien goed van pas komen voor je :)
Verder staan daar nog meer nuttige linkjes op het forum wat betreft het opzetten van een dedicated server zoals dit r_con topic.

• Metalbuster
1 ding wat ik niet snap waar moet je dan dnt recon paswoord invoeren?
Het paswoord dat je dat voor de volgende keer nodig hebt om admin te zijn.