Toon posts:

Is dit een brandvlek

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, nu we toch bezig zijn en ik weet hoe ik een plaatje kan posten, kan ik net zo goed nog even doorgaan.
In dit topic kaart ik een probleem aan van een te lage sisoft sandra memory bandwidth score dat volgens mij dus te herleiden is tot een defecte processor. Onlangs zag ik een puntje op de processor dat er niet hoort te zitten. Is het omcirkelde een brandvlek of niet en / of kan dit de oorzaak zijn van een te lage mem score?

hmm, misschien is de topictitel wat aan de krappe kant, maar dat merk ik zometeen wel......

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 19:54 ]

Verwijderd

Ziet er iig niet uit als een brandvlek, en dat is ook niet echt je core ofzo..

denk niet dat dat je probleem is.. Je hebt overigens wel een belachelijke hoeveelheid koelpasta op je core zitten, maar ook dat zou niet echt een probleem mogen veroorzaken..

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het lijkt meer op een stukje gemorste koelpasta :D

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
wat betreft de koelpasta valt het enorm mee. De pic geeft een vertekend beeld omdat het sterk ingezoomd is. In werkelijkheid is het laagje erg dun en je moet eigenlijk ook de core op bepaalde plekjes kunnen zien. Het is trouwens as5 en aangebracht met een boterhamzakje, vandaar dat het zo oneffen is en het zoveel lijkt.
Het puntje wat ik omcirkeld heb is een uitstulpinkje en krijg je ook niet weg.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:46

Predator

Suffers from split brain

Als je processor defect zou zijn dan gaat dan wel heel wat ergere dingen veroorzaken dan een lagere memory score.

Er is dus helemaal niets verkeerd met jouw processor.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 07:51

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 20:00:
wat betreft de koelpasta valt het enorm mee. De pic geeft een vertekend beeld omdat het sterk ingezoomd is. In werkelijkheid is het laagje erg dun en je moet eigenlijk ook de core op bepaalde plekjes kunnen zien. Het is trouwens as5 en aangebracht met een boterhamzakje, vandaar dat het zo oneffen is en het zoveel lijkt.
Het puntje wat ik omcirkeld heb is een uitstulpinkje en krijg je ook niet weg.
hij bedoelt jou 'brandvlekje' lijkt op 'n stukje gemorste pasta :P

Het lijkt meer op 'n stukje tin oid:D, en nee het lijkt niet op 'n brandvlek. Als je systeem wel stabiel is maar niet snel genoeg lijkt me dit niet echt de oorzak (denk ik heee beware of the flameees)
edit:
net te laat.... :X

[ Voor 5% gewijzigd door t!mP op 05-07-2004 20:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Predator schreef op 05 juli 2004 @ 20:00:
Als je processor defect zou zijn dan gaat dan wel heel wat ergere dingen veroorzaken dan een lagere memory score.

Er is dus helemaal niets verkeerd met jouw processor.
ah, da's geruststellend om te horen. Ik ga 'm weer eens inbouwen en kijken of ie 't nog altijd doet ;)

Trouwens kijk ook eens naar mijn ander topic in ditzelfde subforum. Misschien kunnen jullie me daar ook bij helpen :o :|
hij bedoelt jou 'brandvlekje' lijkt op 'n stukje gemorste pasta :P
Dat had ik wel begrepen hoor ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 20:08 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hou het op 1 topic?

NF7-S mobo kapot?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.