Toon posts:

[ keuze DVD-Brander/DVD-Speler]

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe pc en het begint er leuk uit te zien moet ik zeggen ;)

Ik zit alleen nog even met de dvd brander en de dvd speler die ik wil gaan kopen.

Heeft er iemand al ervaring met dual layer dvd branders en zo ja, zijn ze goed en hoe bevalt het?

En heeft er iemand nog tips voor het kiezen voor een dvd brander en speler?

Op dit moment heb ik de volgende twee uitgezocht:

DVD Brander - NEC ND 2510 8x (dual-layer)
DVD ROM Speler - Lite-On 16x48x, LTD-166S

Is dit een goede combinatie, of raden jullie mij wat anders aan.

Ik ben benieuwd en in ieder geval bedankt!

Verwijderd

Die ND-2510 krijg je volgens mij geen spijt van. Met de LG DVD drive heb ik slechte ervaringen, maar er zijn enorm veel gebruikers die er wel goede ervaringen mee hebben.
Je zou de DVD drive weg kunnen laten, aangezien je brander ook alles kan wat je DVD drive kan.

Je topic staat trouwens in het verkeerde subforum (hij hoort in Opslagmedia & I/O Controllers)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 19:25 ]

• Dr.SnakeS
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05-2025
Je kan ook de Nec 2500 kopen en die flashen naar 2510. Schijnt al bij veel mensen gelukt te zijn voor zover ik weet. Spaart je een paar €'s uit. Er loopt hier op GoT ergens een topic over dit onderwerp.

Verwijderd

Topicstarter
maar op deze manier maak ik het branden van kopietjes van dvd's een stuk gemakkelijker dacht ik?

en aangezien het toch niet zo super veel meer kost, bespaart het me een hoop moeite dacht ik zo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:26:
maar op deze manier maak ik het branden van kopietjes van dvd's een stuk gemakkelijker dacht ik?

en aangezien het toch niet zo super veel meer kost, bespaart het me een hoop moeite dacht ik zo
DVD's kun je niet on-the-fly kopiëren, tenzij deze niet beveiligd zijn.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit hoort eigenlijk in Opslagmedia & I/O Controllers thuis, maar daar is ook al voldoende informatie over de hardware die je noemt te vinden. Neem daar eens een kijkje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.