Ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt 
Al een tijdje geleden de XXL amp gekocht in zaandam (barry bedankt
)
Na vele weken wachten en mailen lijkt het er niet meer op dat mijn besteld visaton ooit in nederland gaat verschijnen. (duitsers
)
Na het volgen van zelfbouw subwoofer en het lezen van de reacties heb ik nu een raveland AXX 1010 woofer besteld.
Na WinISD opgestart te hebben en de parameters in had gevoerd heb ik 2 berekeningen gemaakt. 1x gepoort (geel) en 1x gesloten (groen)
Ik weet alleen nog steeds niet welke ik zou moeten kiezen!
In het bovengenoemde topic worden beide aangehaald en besproken maar voor beide valt iets te zeggen...
Wat raden jullie mij aan? Gesloten lijkt nogal goed uit de bus te komen....

group delay

magnitude

SPL
Al een tijdje geleden de XXL amp gekocht in zaandam (barry bedankt
Na vele weken wachten en mailen lijkt het er niet meer op dat mijn besteld visaton ooit in nederland gaat verschijnen. (duitsers
Na het volgen van zelfbouw subwoofer en het lezen van de reacties heb ik nu een raveland AXX 1010 woofer besteld.
Na WinISD opgestart te hebben en de parameters in had gevoerd heb ik 2 berekeningen gemaakt. 1x gepoort (geel) en 1x gesloten (groen)
Ik weet alleen nog steeds niet welke ik zou moeten kiezen!
In het bovengenoemde topic worden beide aangehaald en besproken maar voor beide valt iets te zeggen...
Wat raden jullie mij aan? Gesloten lijkt nogal goed uit de bus te komen....

group delay

magnitude

SPL
[ Voor 5% gewijzigd door arjants op 05-07-2004 19:56 . Reden: betere SPL weergave ;) ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)