Toon posts:

Outlook 2000 overschrijft registerinstellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb op de Windows 2000 server een policy ingesteld die ervoor zorgt dat de locatie waar geopende bijlagen vanuit Outlook wordt veranderd in C:\TEMP\

Als ik de computer opstart dan wordt deze verwijzing goed ingesteld in het register.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0Outlook\Security\OutlookSecureTempFolder

Maar zodra dat ik Outlook open en een bijlage open, Bijvoorbeeld bij een Word-document, en ik ga dan naar Bestand opslaan als gaat hij naar c:\documents and settings\[gebruikersnaam]\local settings\Temporary Internet Files\

Terwijl hij eigelijk naar C:\TEMP\ moet gaan.
Hij heeft dus de registerinstelling overschreven.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Als ik die wijziging lokaal instel in het register (dus niet via een policy) dan onthoudt die dat wel.

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Alvast bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hij heeft dus de registerinstelling overschreven
Is dat zo, heb je in het register gekeken? Of wordt er een andere sleutel gebruikt?

Als overschreven: maak de key readonly :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb het in het register gecontroleer, hij zet het terug naar de verkeerde instelling, het wordt dus gewoon overschreven door outlook 2000

Kan hem wel op read only zetten. maar dan moet ik alle computers na lopen omdat het in de current user staat. wordt dus per gebruiker aangepast.

En de gebruikers mogen regedit niet opstarten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 18:01 ]