Toon posts:

Spdif input

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi alllemaal aan de voorkant van mij pc heb ik een composite aansluiting waar ik me analoog camera kan aansluiten zo kan ik beeld krijgen van het camera alleen nu moet ik nog geluid hebben ik heb achterin een onboard spdif in en uit put ik heb naar een goeie software zitten zoeken waarmee ik he geluid op mijn pc kan krijgen maar die kon ik niet vinden weet iemand een goeie software en denken jullie dat dit kan werken wat ik probeer

Verwijderd

Als je een analoge camera hebt moet je ook een analoge input gebruiken.
Spdif is digitaal, dus dat gaat niet werken.

Gebruik eens leestekens in je zinnen, dat leest wat makkelijker ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

zozonderleestekensishetinderdaaderglastigleesbaarjezouvoortaanwatleestekens, en Hoofdletters kunnen gebruiken, dan is het duidelijker wat je nu precies vraagt :)

Maar goed, hoe dan ook kunnen we hier weinig mee zo zonder te zeggen om welke hardware of software het gaat. En bedenk je inderdaad even goed of analoog geluid op een digitale ingang kan. Maar dat is iets dat beter bij de buren van de Harde Waren fora past.

Als je er nog niet uit komt, open een nieuw topic m aar deze gaat dicht omdat het wat onbegrijpelijk is en er te weinig info is gegeven zodat we er niets mee kunnen: lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even door ajb :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.