Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

uitwisseling telefoongegevens via één druk op je toets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het moet toch nu via bluetooth mogelijk zijn om met een speciale druk op je toetsenboord van je mobiele telefoon, jouw gegevens naar het adressenboek van een andere mobiele telefoon te sturen, en vice versa, of niet soms. Wordt nl doodziek van het feit als je nieuwe mensen ontmoet, je zit te hannissen met naam en telefoon nummers invoeren, ect...

Of loop ik nu heel erg achter en is zon functie al aanwezig op simmige toestels

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
bij mijn v525 kan dat gewoon
als je dan een contact persoon selecteerd en kopieert via bt krijgt degene de info.

Verwijderd

Topicstarter
en moet deze persoon dat toestemming geven als jij dat wegschriijft in zijn telefoonboek?. Kan me nl anders wel voorstellen dat je anders in de trein aan ieder willekeurig iemand jouw gegevens kan versturen (als je dat mocht willen)

maar met die 525, maak je daar dan veel gebruik van, en is het gebruiksvriendelijk en handzaam

edit:, je zegt als je dan je contactpersoon selecteerd, betekend dit dat jij dus eerst wel zijn gegevns moet hebben?

doelde eigenlijk meer als je iemand ontmoet, dan dat hij op een knop druk en die andere ook, en dat je dan beide je gegevns hebt uitgewisseld, (klinkt zo simpel)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:23 ]