[WinXP] read/writeprocessmemory-opdracht gedeeltelijk uitg.

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik zat net rustig te surfen op inet en kwam via een link op de site www.microsoft.ca sinds ik op die link ben geweest ken ik met me pc niks meer zit nu op een andere machine thuis dit bericht te posten. de melding die ik krijg als ik een programma open IE of een spel etc is als volgt

een read/writeprocessmemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd

en vervolgens wordt de aplicatie niet gestart. Ik heb me PC al op nieuw gestart maar dat mocht niks uitmaken tevens heb ik al geprobeerd laatste bekende juiste configuratie starten en dat mocht niks uitmaken. Ik ben nu over me netwerk heen me pc aan het scannen op een mogelijk virus. maar totzo ver nog niks gevonden. Het betreft hier Windows XP NL Profesional inc SP1. hardware lijkt me niet van toepassing omdat bij deze post te vermelden. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• cool0
Virusscanner Mcaffee up2date vind geen virussen.

Het raare is als ik snel genoeg tijdens het opstarten een programma aanklik dat die dat dan gewoon opstart als de pc echter klaar is met starten dus helemaal idle is dan kan ik niks meer starten.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• cool0
Probleem opgelost!.

Als volgt gedaan

opstarten in veilige modus.

Regedit.
Local machine
Microsoft
windows
currentversion
run

Daar was een bestand bijgevoegd wat exploerer.exe dit bestand verneukte dus heel me windows als er mensen zijn die het bestand willen hebben let me know ken het zo doormailen.