Mede tweakers, ik heb het volgende probleem:
Ik heb zelf een Linksys AP betreft de Wap11. Als het AP een tijdje aanstaat, lijkt ie voortdurend in "slaap" te vallen. De internetverbinding verdwijnt dan even en de msn-client logt uit. Pas na een reset in de webconfig in het AP gaat ie weer werken.
Heb hierop naar Linksys gebeld. Zij raden mij aan om de nieuwe firmware te installeren, maar de nieuwste firmware is al geinstalleerd.
De afstand tussen het AP en de computer / notebook maakt niets uit. Op vijf meter doet ie het zelfde als op dertig meter.
Nog even de pingstats naar het AP:
Heeft iemand dit eerder gehad, en hoe is dit op te lossen?
Ik heb zelf een Linksys AP betreft de Wap11. Als het AP een tijdje aanstaat, lijkt ie voortdurend in "slaap" te vallen. De internetverbinding verdwijnt dan even en de msn-client logt uit. Pas na een reset in de webconfig in het AP gaat ie weer werken.
Heb hierop naar Linksys gebeld. Zij raden mij aan om de nieuwe firmware te installeren, maar de nieuwste firmware is al geinstalleerd.
De afstand tussen het AP en de computer / notebook maakt niets uit. Op vijf meter doet ie het zelfde als op dertig meter.
Nog even de pingstats naar het AP:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Pingen naar 10.0.0.5 met 32 byte gegevens:
Antwoord van 10.0.0.5: bytes=32 time=6ms TTL=64
Antwoord van 10.0.0.5: bytes=32 time=3ms TTL=64
Pingstatistieken voor 10.0.0.5:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 3ms, Maximum = 6ms, Gemiddeld = 3ms |
Heeft iemand dit eerder gehad, en hoe is dit op te lossen?