Toon posts:

PC 1066 RDRAM --> welke keuze van mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door het stuk gaan van mijn mobo ben ik nu op zoek naar een ander mobo

dus ik heb 1024MB PC 1066 RDram (rimms) zitten.

Ik had vroeger een P4T533-C steken van ASUS maar niet zo tevreden van ook kwa OC mogelijk heden FSB kon maar tot 150 gaan.
en kan niets aanpassen van voltages.

Hebben jullie mij wa mogelijk heden van paar mobo's met een intel chipset -850E of zijn er nog ander die op mijn geheugen werken.

En waar zou ik er nog kunnen aangeraken want ze verkopen ze percies nergens deze dat ik nodig heb.
Allé ze staan er toch niet meer tussen, tussen de keuze mobo's.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 16:06 ]

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Ik weet niet of je deze nog krijgen kan. Dit wordt niet meer door Intel geproduceerd voor zover ik weet, dus tenzij een of ander bedrijf er nog een heeft liggen zal je nieuw geheugen moeten kopen (PC3200 hoogst waarschijnlijk), en afhankelijk van je CPU zou je daar ook misschien een nieuwe voor moeten kopen.

Als je nog wel wat boordjes kan vinden, zou ik voorstellen om op dit boord of in google te zoeken naar die modellen, of om het wat ruimer te nemen, zou je kunnen zoeken naar termen als "motherboard AND rimm" o.i.d.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:26

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:00:
Door het stuk gaan van mijn mobo ben ik nu op zoek naar een ander mobo

dus ik heb 1024MB PC 1066 RDram (rimms) zitten.

Ik had vroeger een P4T533-C steken van ASUS maar niet zo tevreden van ook kwa OC mogelijk heden FSB kon maar tot 150 gaan.
en kan niets aanpassen van voltages.

Hebben jullie mij wa mogelijk heden van paar mobo's met een intel chipset -850E of zijn er nog ander die op mijn geheugen werken.

En waar zou ik er nog kunnen aangeraken want ze verkopen ze percies nergens deze dat ik nodig heb.
Allé ze staan er toch niet meer tussen, tussen de keuze mobo's.
Als ik me niet vergis is RIMM geheugen nooit geweldig geweest om te overklokken.

Handiger is waarschijnlijk om 2 reepjes 256 of 512 mb PC3200 DDR te kopen en een nieuw moederbord met i865 Chipset.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ehm, met het risico afgezaagd te klinken zou ik je vooral willen verwijzen naar je eigen nickname.

Zowel in het andere topic over de P4T533-C als hier valt me op dat je erg snel iets een ander vraagt en maar zeer weinig zelf probeert uit te zoeken. Daar mag verandering in komen :o

i850E mobo's ontlopen elkaar niet bijzonder veel en zijn bovendien niet al te best verkrijgbaar momenteel. Je kunt zonder meer met winst je huidige PC1066 verkopen en ervoor een gelijke hoeveelheid goede PC3200 EN een i865PE mobo kopen waar je die CPU beter mee kunt OCen. Zelf zou ik gewoon de RIMMs houden en een willekeurige i850 mobo nemen. Maar goed, OCen kan mij gestolen worden :z

Iig, zoek gewoon eerst uit wat de mogelijkheden zijn en kies daar dan uit. Je hebt er verdomde weinig aan om te constateren dat een bepaald mobo absoluut geweldig is, maar totaal niet meer te krijgen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.