Toon posts:

Windows Accelerators - wat doen ze precies? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hebwinboost 4 gedownload maar mijn pc word opvallend veel sneller dus mijn vraag is kan het wat kwaat voor je pc kan.ik vind het raar dat win xp dan anders gewoon niet standaart sneller word gelevert

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Kan totaal geen kwaad. Dit soort programma's stoppen vaak alleen maar onnodige services die standaard in Windows wel geactiveerd worden. Dit kan een enorme performance boost met zich meebrengen. Kwaad kan het totaal niet in ieder geval.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een paar dagen geleden win. opnieuw geinstalleert en daarna het prog. gevonden op internet ik snap niet waarom win. standaart niet sneller word gelevert met een of ander klein programmatje krijg je hem al sneller (niet dat ik het nodig had maar snelheid is altijd handig) :P

Verwijderd

Topicstarter
kan PC Accelerator 2004 2.3 ook geen kwaat het klinkt als een overklok programma

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Omdat MS standaard een zooi dingen aanzet die de een wel gebruikt en de ander niet, je zou kunnen zeggen zet alles uit en laat de gebruiker aanzetten wat ie wil gebruiken.

Maar daar doen ze geloof ik bij MS niet zo aan, hun zien het weer van de andere kant, en daar zijn ook wel weer argumenten voor te verzinnen.

EN Pc Accelerator 2004 kan ook geen kwaad, het versneld wat applicaties en settings, zelfde eig als winboost meuk :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas even je topic titel aan; plus ik verplaats je topic even naar het juiste subforum :) Zou je, als je binnen 24 uur nog wat wilt toevoegen aan je post even gebruik kunnen maken van de edit-button?

winboost vraag > Windows Accelerators - wat doen ze precies? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1