Toon posts:

Beste " gamemuis "

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet toevallig iemand wat een goede gamemuis is?
Want ik krijg voor mijn verjaardag een muis cadeau...maar ik weet niet welke ik moet vragen, ik speel veel cs. Dus daarom wilde ik even vragen of iemand een goede tip/aanrader heeft. http://www.microsoft.com/...rdware/muizen/ie_info.asp had ik zelf ik gedachte.

Gegroet Bas

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:06
ik zou zeggen, ga eens naar de winkel en probeer ze eens uit. Het gaat erom welke het beste in jouw hand past, daar zal jij het beste mee kunnen spelen. Over het algemeen is het wel zo dat draadloze muizen een vertraging hebben die voor sommige mensen irritant is.

Ik heb zelf een Logitech MX510. Dat is een blauwe muis met een verbeterde MX-sensor. Deze ligt super in de hand en ik kan er ook zeer goed mee richten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Persoonlijk vind ik de Logitech MX serie erg goed presteren in games, zelfs de draadloze muizen ervan tonen geen vertraging. Ik speel zelf games met de Logitech MX700.

Profile

Verwijderd

Het ligt meer aan de muismat dan aan de muis vind ik. Verder is het ook een kwestie van smaak, veel mensen vinden een draadloze muis perfect omdat je zoveel vrijheid hebt ik vind het maar zware rotdingen.

Andere topics op andere fora:
Google:
http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Altavista:
http://nl.altavista.com/w...se+for+gaming&kgs=0&kls=0

Verwijderd

In principe zijn alle Logitech MX muisjes van de laatste tijd wel prima, hangt ervan af wat voor spellen je speelt.

Ik speel ook af en toe CS maar vooral al jaren QW en Q3 en ik ben al die jaren blij met een simpele Logitech Pilot+ Optical (en dan ben ik eerlijk en zeg ik dat ik er aardig goed mee ben ;))
Clanmates spelen veel met de MX300 en MX500, zelfs de Razor Boomslang is weer helemaal terug van weggeweest...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 17:07
In [rml][ PC] Welke muisje gebruik jij om te gamen?[/rml] worden heel wat muizen vermeldt. Maar de Logitech MX serie steekt daar vaak met kop en schouders bovenuit, niet alleen doordat die zo populair zijn, maar ook gewoon omdat er goed mee te spelen valt :)

The devil is in the details.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Misschien de search eens gebruiken?
Er zijn genoeg discussie-topics over gamer-muizen te vinden lijkt me :Y)

Over de muis die je aangeeft; die heb ik aan PC2 hangen (nadat hij een weekje aan PC1 hing) omdat ik niet aan het scroll wiel kon wennen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
De nieuwe intelli mouse explorer 3.0 schijnt niet lekker in de hand te liggen.
De MX510 vinden veel mensen te duur.
De intelli mouse rev 1.1 is ook wel aardig (15 euro).
Razerboomslang 2000/1000dpi veel mensen zweren hier nog steeds bij

Ik heb zelf de MX500 gekocht, omdat dit toch wel een hele mooie muis is.

1ding weet ik wel, als je een gamemuis koopt a la logitech mx varianten of intelli.
Koop er dan hyperglides bij, en een goede muismat.

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 13:41
Heb zelf een Logitech MX310. Ben dr heel tevreden over en de prijs valt ook nog eens erg mee. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ga naar een winkel met veel muizen (mediamarkt ofzo) en probeer ze daar uit. Er bestaat geen 'beste' muis voor iedereen. De een wil een ultralichte kleine optische muis, de ander zweert bij een monster van een Boomslang, weer een ander wil veel knoppen enz...

Lees reviews, denk aan wat je zelf fijn vindt en voel vooral hoe dingen in je hand liggen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.