Need For Speed Underground

Pagina: 1
Acties:

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Heej, ik ben weer us nfs underground aan het spelen, maar ik kom absoluut niet door race no: 103:

-------------------------------
Enduro Street Circuit (103/111)
-------------------------------
Difficulty: *****
Circuit, Terminal Reverse (Laps: 7)
The Low-down:
Sometimes you get over it fast. Sometimes you gotta
go all night. Show 'em you got what it takes on a 7
lap circuit.
750/1000/1250
Race Victory Reward: (none)

Die is zo ontzettend lastig! Ik heb vanalles al geprobeerd, downgraden, upgraden, andere auto, difficulty, echt alles! ma ik kom er maar niet door, continu word ik net in de laatste ronde ingehaald, en ist voorbij, ook was er een ronde, bleek ik bijna te winnen, word ik echt op 1 HONDERDSTE na, 2e! dus, ma weer proberen, ma weer niet gelukt, echt pittig! heeft iemand nog tips hoe je dit wel kunt halen? want ik vind het een beetje balen zow :S

Ook is het vaag, dat m'n savedata niet in:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

Ik heb al gezocht en gesorteerd op gewijzigt op, maar ook daar kan ik niks vinden, nadat ik wat heb opgeslagen, heel vreemd...

Weet iemand waar het gebleven is?

Alvast bedankt

Professioneel Heftruck Syndroom

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart en http://www.google.com/sea...-8&q=nfsu+%22level+103%22 :Y)

Ik heb het probleem ook gehad, evenals vele anderen... De clou is simpel: Volhouden. Na "844" keer dat level gespeeld te hebben heb ik het gehaald ;) Ook wat rammen/duwen helpt nog wel. Tot slot kun je nog proberen de eerste 5 rondjes rustig aan te rijden (lang leve ketchup :+ ) en de laatste 2 rondjes er vol voor gaan. Dit werkte bij mij meestal nét niet, maar 't kan genoeg zijn voor je.

Wat betreft je savedata: Windows heeft een mooie zoekfunctie. Laat die los op je C: schijf et voila. (Desnoods nog je andere schijven)

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 05-07-2004 13:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Heb ik al gedaan, ma ook daarmee kon ik niks vinden, ik heb gesorteerd op detaill, en gezocht naar de zelfde tijd, ma ik kon niks vinden wat er op sloeg, ook heb ik gezocht in verborgen bestanden en mappen, ook daar stond niks.....

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NeFoRcE schreef op 05 juli 2004 @ 14:31:
Heb ik al gedaan, ma ook daarmee kon ik niks vinden, ik heb gesorteerd op detaill, en gezocht naar de zelfde tijd, ma ik kon niks vinden wat er op sloeg, ook heb ik gezocht in verborgen bestanden en mappen, ook daar stond niks.....
Tja, 't moet toch echt ERGENS staan. Probeer anders eens in een command prompt:
code:
1
2
3
C:
CD \
dir *NFS* /AD /s

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 11:03

icecoolsniper

never run from a sniper!

Je moet ook je verborgen bestanden en mappen doorzoeken. Je kan bij mapopties aankruisen dat verborgen bestanden en mappen weergegeven worden. De saves staan in de documents and settings\all users\application data\nfsu

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dan heb je niet goed gelezen, want dat heb ik ook al gedaan :)
Oh damn, ik word echt zo ontieglijk moe van die race he! ALTIJD lukt het me niet!!! :S:S:S

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 11:03

icecoolsniper

never run from a sniper!

Gewoon ze langzaam naar een muurtje drukken zodat ze ineens stilstaan.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Verwijderd

Mij is het in een paar keer gelukt 8) _/-\o_ ondanks dat ik las dat die zo moeilijk was.
Gewoon zo hard mogelijk rijden en tegenstanders tegen muur drukken en zelf oppassen voor tegenliggers, hekjes en paaltjes :X
Pagina: 1