Heej, ik ben weer us nfs underground aan het spelen, maar ik kom absoluut niet door race no: 103:
-------------------------------
Enduro Street Circuit (103/111)
Difficulty: *****
Circuit, Terminal Reverse (Laps: 7)
The Low-down:
Sometimes you get over it fast. Sometimes you gotta
go all night. Show 'em you got what it takes on a 7
lap circuit.
750/1000/1250
Race Victory Reward: (none)
Die is zo ontzettend lastig! Ik heb vanalles al geprobeerd, downgraden, upgraden, andere auto, difficulty, echt alles! ma ik kom er maar niet door, continu word ik net in de laatste ronde ingehaald, en ist voorbij, ook was er een ronde, bleek ik bijna te winnen, word ik echt op 1 HONDERDSTE na, 2e! dus, ma weer proberen, ma weer niet gelukt, echt pittig! heeft iemand nog tips hoe je dit wel kunt halen? want ik vind het een beetje balen zow
Ook is het vaag, dat m'n savedata niet in:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Ik heb al gezocht en gesorteerd op gewijzigt op, maar ook daar kan ik niks vinden, nadat ik wat heb opgeslagen, heel vreemd...
Weet iemand waar het gebleven is?
Alvast bedankt
Enduro Street Circuit (103/111)
Difficulty: *****
Circuit, Terminal Reverse (Laps: 7)
The Low-down:
Sometimes you get over it fast. Sometimes you gotta
go all night. Show 'em you got what it takes on a 7
lap circuit.
750/1000/1250
Race Victory Reward: (none)
Die is zo ontzettend lastig! Ik heb vanalles al geprobeerd, downgraden, upgraden, andere auto, difficulty, echt alles! ma ik kom er maar niet door, continu word ik net in de laatste ronde ingehaald, en ist voorbij, ook was er een ronde, bleek ik bijna te winnen, word ik echt op 1 HONDERDSTE na, 2e! dus, ma weer proberen, ma weer niet gelukt, echt pittig! heeft iemand nog tips hoe je dit wel kunt halen? want ik vind het een beetje balen zow
Ook is het vaag, dat m'n savedata niet in:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Ik heb al gezocht en gesorteerd op gewijzigt op, maar ook daar kan ik niks vinden, nadat ik wat heb opgeslagen, heel vreemd...
Weet iemand waar het gebleven is?
Alvast bedankt
Professioneel Heftruck Syndroom