Ik heb nou een AMD64 3000+ boxed koeler die binnenkort niet meer nodig is vanwege vervanging door een Zalman 7000A-CU. Nou wou ik deze boxed koeler recyclen tot Socket A koeler voor een AMD Thunderbird 1400, of Duron 1300 (Dat zijn namelijk de snelste processors die op m'n Soltek SL-75KAV moederbord passen)
Nou is mijn probleem dat de sockets nogal verschillen.. ik kan de koeler wel over dwars kwijt qua ruimte, en dan vallen de hoeken net over de schroefgaten in het moederbord.
Nou was mijn plan om een 4tal schroeven aan de heatsink vast te lijmen, ik heb alleen geen idee welke lijm hiervoor te gebruiken en vroeg me eigenlijk ook wel af of de schroeven dan mijn moederbord niet lieten smelten rondom de schroefgaten
maar het lijkt me niet deze zo heet word. De vraag is dan ook meer welke lijm te gebruiken ? Ikzelf dacht secondelijm of Thermal Adhesive
maar ik heb hier natuurlijk liever wat advies over van een pro 
Anders bevestigings ideeën zijn natuurlijk ook welkom! ( Ik zal kijken of ik een aantal foto's toe kan voegen van de koeler en het moederbord)
Nou is mijn probleem dat de sockets nogal verschillen.. ik kan de koeler wel over dwars kwijt qua ruimte, en dan vallen de hoeken net over de schroefgaten in het moederbord.
Nou was mijn plan om een 4tal schroeven aan de heatsink vast te lijmen, ik heb alleen geen idee welke lijm hiervoor te gebruiken en vroeg me eigenlijk ook wel af of de schroeven dan mijn moederbord niet lieten smelten rondom de schroefgaten
Anders bevestigings ideeën zijn natuurlijk ook welkom! ( Ik zal kijken of ik een aantal foto's toe kan voegen van de koeler en het moederbord)
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD