Toon posts:

Monitor standby bij een paar games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb de laatste tijd 2 games gekocht, teweten Mall Tycoon 2 en Airport tycoon 3. Nu heb ik het probleem dat wanneer ik deze games opstart de monitor ineens op standby springt en ik helemaal niks meer kan doen. Het rare is dat ik andere grote en grafische spellen wel gewoon werkt. Ik heb bijvoorbeeld totaal geen problemen met mafia, fifa 2004 en euro 2004.

Nu heb ik natuurlijk de zoekfunctie gebruikt en kwam ik steeds de refreshrate tegen. Mijn refreshrate staat op 60 herz. Ik kan nergens uit die topics eruit halen wat ik nou moet doen.

Mijn computer specificaties:

1,8 gig celeron
512 mb geheugen
Geforce 4 MX
Iilyama s702gt 17 inch

Hopelijk hebben jullie een solution voor mij

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 17:28

Kvn

Zet in ieder geval je refreshrate iets hoger, 80 Hz bijvoorbeeld B)

Wees vooral ook wat duidelijker

Welke Windowsversie gebruik je? Volledig up-to-date? Welke driverversie heb je voor je videokaart? Heb je al andere drivers geprobeerd?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarschijnlijk staat het spel standaard op een verversingsfrequentie ingesteld die je monitor niet aan kan. Kijk even of je ze in iets van een safe mode kunt starten, en spel even met de resolutie en de verversingsfrequentie van je monitor.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gevonden! Mijn beeldscherm stond als standaart beelscherm geinstalleerd. Nadat ik van iiyama.nl de drivers heb gedownload voor me beeldscherm werkt het spel. Dank u voor de medewerking

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 17:28

Kvn

Allrighty :) Voortaan iets beter kijken ;)