Linksys BEFSR41-router forwarding probleem*

Pagina: 1
Acties:

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03 19:19
Ik probeer al een tijdje de poorten in mijn router voor Soulseek open te zetten. Hierbij zet ik de poorten naar mijn IP achter de router open. Dit werkt perfect totdat ik de pc opnieuw opstart. Dan is de internetverbinding verdwenen. Niet alleen voor mij maar voor iedereen achter de router. Na een reset v/d router werkt alles weer maar staan de poorten uiteraard weer dicht. Ik heb het net al afgezocht naar oplossingen. Soms lees ik iets over static IP's maar dit wordt op andere sites weer afgeraden. Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-05 00:13
Ik verander zelf steeds mijn ip adres in het forwarden, aangezien die bij de reboot kan veranderen. Ik heb ook al mensen gehoord over een mac adres opgeven. dit heb ik helaas niet kunnen vinden in de router dus ben ik ook zeer benieuwd naar de oplossing.

Verwijderd

Stel even handmatig een IP-adres in, bij voorkeur één aan het einde van de range die de router uitdeelt (dus als de range 192.168.0.2-192.168.0.254 is, neem 192.168.0.250 ofzo) en probeer het nogmaals.

En iedereen hier heeft hulp nodig. Vermeld dit dus niet zo knullig in de titel de volgende keer ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 18:28 ]