Ik heb de hele nacht doorgetrokken op mijn homepage maar ik zie het niet meer.
http://145.37.208.80/cmv/176580
dit is het idee. Die zwarte balk heet balk.htm en die stuurt al die frames aan. Ik heb een functie gemaakt die 2 aparte frames aanstuurt (kind kan de was doen, is hier vaker langs geweest).
So far so good. Maar nu wil ik ook die bovenste meeveranderen. Ha! slechts uitbreiden met parent.headerframe.location=bovenste en 3 variabelen en klaar. Niet dus.. Ik snap er niets van. Het lijkt me niet dat headerframe een reserved word is. Andere optie is dat de frameset de boel in de war stuurt:
Lijkt me niet. Wat zie ik over het hoodd
. In het kader zelf proberen: ik ben al vanaf gistermiddag non stop bezig dus wil ook wel eens slapen 
Ik roep vanuit de navigatie als volgt aan:
Met 3 argumenten en aangepast functie doet ie het niet. Strange.
http://145.37.208.80/cmv/176580
dit is het idee. Die zwarte balk heet balk.htm en die stuurt al die frames aan. Ik heb een functie gemaakt die 2 aparte frames aanstuurt (kind kan de was doen, is hier vaker langs geweest).
code:
1
2
3
4
5
6
| function TweeFrames(tekstplaats,bijplaats) {
parent.tekstplaats.location = tekstplaats;
parent.bijplaatje.location = bijplaats;
} |
So far so good. Maar nu wil ik ook die bovenste meeveranderen. Ha! slechts uitbreiden met parent.headerframe.location=bovenste en 3 variabelen en klaar. Niet dus.. Ik snap er niets van. Het lijkt me niet dat headerframe een reserved word is. Andere optie is dat de frameset de boel in de war stuurt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <FRAMESET border=0 frameSpacing=0 rows=*,600,* frameBorder=0>
<FRAME src="leegdeel.htm" name=boven frameBorder=NO scrolling=no noResize marginWidth=0 marginHeight=0 id="boven">
<FRAMESET border=0 frameBorder=no cols=*,750,*>
<FRAME src="leegdeel.htm" name=links frameBorder=NO scrolling=no noResize marginWidth=0 marginHeight=0 id="links">
<frameset rows="188,20,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
<frame src="topvenster.htm" name="headerframe" scrolling="no" noresize id="headerframe" >
<FRAME src="balk.htm" name=venster frameBorder=NO scrolling=auto noResize marginWidth=0 marginHeight=0 id="venster">
<frameset cols="300,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0">
<frame src="home_plaatje.htm" name="bijplaatje" scrolling="no" noresize id="bijplaatje">
<frame src="mainvenster.htm" name="tekstplaats" scrolling="auto" id="tekstplaats">
</frameset>
</frameset>
<FRAME src="leegdeel.htm" name=rechts frameBorder=NO scrolling=no noResize marginWidth=0 marginHeight=0 id="rechts">
</FRAMESET>
<FRAME src="leegdeel.htm" name=onder frameBorder=NO scrolling=no noResize marginWidth=0 marginHeight=0 id="onder">
</FRAMESET> |
Lijkt me niet. Wat zie ik over het hoodd
Ik roep vanuit de navigatie als volgt aan:
code:
1
| <a href="JavaScript:TweeFrames 'interesses.htm','interesses_plaatje.htm')">interesses</a> |
Met 3 argumenten en aangepast functie doet ie het niet. Strange.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl