Ik heb het probleem dat het beeld onder games 'verschuift'.
Op zo'n soort manier als ik nu zelf even heb na gedaan:
Althans daar lijkt het op.
De leidingen die je onder ziet 'verschuiven' nogal in de game (America's Army)
als ik loop. Helaas lukt het me niet vast te leggen op screenshot

Je ziet dat ik op dit stuk opzich wel een redelijke FPS heb (ook als ik loop).
Het is ook wel bij meerdere objecten zo alleen hier valt het het meeste op.
Wat ik heb gedaan..
Search gebruikt en op woorden als 'beeld verspringt' en 'beeld verschuift' gezocht. Niks gevonden.
Verschillende versies catalyst geprobeerd (3.9, 4.2, 4.4, 4.6 en 4.7 beta).
Er veranderde niks. Fastwrite staat uit omdat, de game anders vastliep.
Specs:
A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2800+
Club 3D Ati Radeon 9600 Pro
2x 256 mb TwinMOS en 1x 512 nonname
Seagate 120 GB 7200 rpm SATA
Lite-On 19 inch monitor
Eerder, klokte ik mijn videokaart ligt over en had hem geflasht met deze bios. Dat ging allemaal goed en zoals je misschien wel ziet draait het geheugen bij die bios standaard op 338 (normaal 300). De GPU had ik zelf met AtiTool op 451 gezet. Ik liet dat zo staan omdat na anderhalf uur testen met Ati Tool alles eigenlijk nog wel een tikje hoger kon en het geheugen en koelblokje met fan niet echt heet werden (kon constant me vinger erop houden). Nadat ik toch al wat dingen geprobeerd had, heb ik met een bios editor het geheugen van die bios op 300 gezet en dat ook geflasht, dus nu draait hij op 400/300 (standaard snelheid). Ben de echte bios kwijt
Alleen het probleem is nog steeds niet weg. Ook niet als ik me computer na een nacht uit, aanzet, gelijk ga spelen. Dus volgensmij kan het niet echt aan hitte liggen.
Wat ik gister toevallig ondekte bij het spelen van een nep spelletje (Super Mario) is dat het daarbij ook gebeurt. Ik zat in een donker gedeelte en als ik heel snel van links naar recht bewoog (soort horizontaal scrollen
) verschoof het ook 
Normaal in Windows heb ik het probleem niet.
Wie weet wat hier aan de hand is?
Op zo'n soort manier als ik nu zelf even heb na gedaan:
Althans daar lijkt het op.
De leidingen die je onder ziet 'verschuiven' nogal in de game (America's Army)
als ik loop. Helaas lukt het me niet vast te leggen op screenshot
Je ziet dat ik op dit stuk opzich wel een redelijke FPS heb (ook als ik loop).
Het is ook wel bij meerdere objecten zo alleen hier valt het het meeste op.
Wat ik heb gedaan..
Search gebruikt en op woorden als 'beeld verspringt' en 'beeld verschuift' gezocht. Niks gevonden.
Verschillende versies catalyst geprobeerd (3.9, 4.2, 4.4, 4.6 en 4.7 beta).
Er veranderde niks. Fastwrite staat uit omdat, de game anders vastliep.
Specs:
A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2800+
Club 3D Ati Radeon 9600 Pro
2x 256 mb TwinMOS en 1x 512 nonname
Seagate 120 GB 7200 rpm SATA
Lite-On 19 inch monitor
Eerder, klokte ik mijn videokaart ligt over en had hem geflasht met deze bios. Dat ging allemaal goed en zoals je misschien wel ziet draait het geheugen bij die bios standaard op 338 (normaal 300). De GPU had ik zelf met AtiTool op 451 gezet. Ik liet dat zo staan omdat na anderhalf uur testen met Ati Tool alles eigenlijk nog wel een tikje hoger kon en het geheugen en koelblokje met fan niet echt heet werden (kon constant me vinger erop houden). Nadat ik toch al wat dingen geprobeerd had, heb ik met een bios editor het geheugen van die bios op 300 gezet en dat ook geflasht, dus nu draait hij op 400/300 (standaard snelheid). Ben de echte bios kwijt
Alleen het probleem is nog steeds niet weg. Ook niet als ik me computer na een nacht uit, aanzet, gelijk ga spelen. Dus volgensmij kan het niet echt aan hitte liggen.
Wat ik gister toevallig ondekte bij het spelen van een nep spelletje (Super Mario) is dat het daarbij ook gebeurt. Ik zat in een donker gedeelte en als ik heel snel van links naar recht bewoog (soort horizontaal scrollen
Normaal in Windows heb ik het probleem niet.
Wie weet wat hier aan de hand is?