Toon posts:

[Win2k] Programma afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb ingesteld dat automatish bepaalde updates dagenlijks worden gedownload en op de HD worden opgeslagen, dit gebeurt in mozilla firefox, maar nu blijft elke keer wanneer hij de update binnenhaalt de browser(firefox) open, hoe kan ik zorgen dat windows dit afsluit?

Bij processen staat hij, en als ik dan end proces doe dan sluit hij hem af, is er geen command waardoor in processen kan afsluiten, en dat ik dan dat command in een batch bestand kan zetten??? iig dat het automatish gebeurt??

Alvast bedankt

Gigre

ps, dit heb ik ook onder software algemeen gepost maar helaas geen andwoorden, de post is nu al op de 2e pagina bijna :(

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 22:04

Acheron

updatepack.nl

taskkill.exe

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dit werkt jammergenoeg alleen onder windows XP, en niet onder win2k

Is er een manier om deze ook op windows 2k te zetten? of is er een soort gelijk programma onder windows 2k?

gigre

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:33
Uit de Windows XP Helpfile:
Taskkill vervangt het hulpprogramma Kill.
Dus gewoon kill.exe ?

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Search wget.exe. Haalt alles op wat je maar wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niks vinden van "kill.exe" dit zal waarschijnlijk uit windows 98 komen :)

Ik had ook al in de search gezocht, en kill geprobeert :S

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 13:00 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eventjes naar www.sysinternals.com en dan met name de pstools. Volgens mij moet dit met een beetje inzet toch wel te vinden zijn hoor :)

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Je kan ook op zoek gaan naar tskill.exe, deze komt uit de Windows 2000 Resource kit tool, is bedoeld voor Terminal Servers, maar werkt voor zover ik getets heb, op alle Windows 2000 en hoger versie.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 05 juli 2004 @ 13:33:
Kijk eventjes naar www.sysinternals.com en dan met name de pstools. Volgens mij moet dit met een beetje inzet toch wel te vinden zijn hoor :)
Dat zocht ik :)

bedankt, en nee ik heb het echt niet kunnen vinden, teminste heb ff wat zooi op google gegooi, maar er kwam weinig nuttigs uit.......en was net even aan het eten dus had ook niet zoveel zoektijd :)

Het werkt goed btw ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gomez12 schreef op 05 juli 2004 @ 12:14:
Search wget.exe. Haalt alles op wat je maar wilt.
http://xoomer.virgilio.it/hherold/

wget roels \o/

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1