Toon posts:

Hakkelen tijdens games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb al een hele poos geleden nadat ik mijn pc opniew heb geinstalleerd problemen ondervonden tijdens het spelen van games. Op willekeurige momenten begint het spel te hakkelen en gaat het ineens supersnel. Je bent dan de controle over het spel gewoon kwijt. Ik heb deze problemen nooit eerder gehad. En ik heb de resolutie altijd op hetzelfde gehad en ook al zet ik hem lager veranderd er niks. Kan het misschien liggen aan directx 9.0? Video drivers heb ik overigens ook opnieuw geinstaleerd en wel de nieuwste.

Ik heb het volgende systeem:

pentium 3 900 Mhz
256 MB Ram
64 MB videokaart
Windows XP Pro

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02-2025
misschien tijd voor een upgrade?

*blup*

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 16:37

EXX

EXtended eXchange

1. Wat voor een spellen?
2. Wat voor een videokaart (Geforce/Radeon/...)?

[edit]
Hmm, een P!!! 900 MHz. Die is IIRC alleen als OEM verkocht. Is dit soms een enigszins geupgrade Aldi PC uit herfst 2000?

[ Voor 52% gewijzigd door EXX op 05-07-2004 11:53 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tegenwoordig heb je behoorlijke pc's nodig om spellen te spelen.
reken maar op zo'n 1,5 gyg voor een spelletje. En veel sterker voor de nieuwere spellen zoals battlefield 1942 etc.

Dus zoals sjink zegt: je hebt eigenlijk een nieuwe pc nodig / upgrade kan ook, maar zonde van je geld :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 16:37

EXX

EXtended eXchange

outerspace schreef op 05 juli 2004 @ 11:47:
Tegenwoordig heb je behoorlijke pc's nodig om spellen te spelen.
reken maar op zo'n 1,5 gyg voor een spelletje. En veel sterker voor de nieuwere spellen zoals battlefield 1942 etc.

Dus zoals sjink zegt: je hebt eigenlijk een nieuwe pc nodig / upgrade kan ook, maar zonde van je geld :)
IMHO een beetje overdreven. Dat ligt echt aan wat voor een spelletje. Ik draai UT2003 nog probleemloos op mijn bakkie met 1.3 GHz Celeron/Geforce 4 Ti4200 64 MB. En dat op 1280x1024, zonder AA en AF.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben inderdaad toe aan een nieuw systeem, maar die problemen heb ik met de spellen die ik eerder ook altijd speelde. Het zijn niet de niewste spellen, maar eerst had ik hier helemaal geen problemen mee. duss.......

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

drivers van je mobo? worden ook nog wel eens vergeten omdat hier ook de aansturing bij zit van bijvoorbeeld je chipset en je agppoort

computer voor alle werkzaamheden

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Bij het hakkelen, is er dan veel schijf activiteit? Zo ja is hij aan het swappen en zal je extra geheugen erbij moeten halen.

Steam

Verwijderd

Ik weet wel zeker dat je een nieuw system moet hebben !
Als je niet zoveel geld te besteden hebt en wel nieuwe zooi wilt zou ik voor de 9600PRO gaan. is een goede kaart die alle spellen tot nu toe wel goed ondersteund. En natuurlijk nieuwe CPU enzo!

En probeer eens de nieuwste drivers van je 3dkaart te instaleren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:32:
Ik weet wel zeker dat je een nieuw system moet hebben !
Als je niet zoveel geld te besteden hebt en wel nieuwe zooi wilt zou ik voor de 9600PRO gaan. is een goede kaart die alle spellen tot nu toe wel goed ondersteund. En natuurlijk nieuwe CPU enzo!

En probeer eens de nieuwste drivers van je 3dkaart te instaleren.
Ik zou als ik jou was het gewoon nog even vol houden tot dat PCI epress geintroduceerd word de prijzen van agp graps cards zullen dan dalen...en trouwens een 9600pro lijkt me niet echt een goeie koop dan zit je over 3 maanden weer te klooien. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:14:
[...]

Ik zou als ik jou was het gewoon nog even vol houden tot dat PCI epress geintroduceerd word de prijzen van agp graps cards zullen dan dalen...en trouwens een 9600pro lijkt me niet echt een goeie koop dan zit je over 3 maanden weer te klooien. 8)7
Ik zeg ook als het geld wat mee zit. en de 9600PRO is nou ook niet zo slecht hoor! je moet niet verwachten dat je met die PC die ie nu heeft + 9600PRO opeens spellen vloeiend zullen draaien.

Maare... maare wat is dat PCI dan, kan je daar even wat info over posten?

Verwijderd

Hmm ik zou eerst een her installatie proberen dat doet meestal wonderen ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 15:45 ]

Verwijderd

Ik ben nooit zomaar voor een her installatie. Als je de oorzaak niet weet kan het probleem zich weer voordoen, blijf je aan het herinstalleren mocht dat de oplossing zijn :/

zulke replies moesten verboden/gefiltert worden :X

Topicstarter moet met wat meer info komen zoals driver versies en wat voor spellen e.d.
Pagina: 1