Hyundai electronics geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Hallo,

Ik heb ongeveer eind februari bij mycom 1 x 512 mb pc 3200 hyundai electronics geheugen gekocht en ben er zeer tevreden over, heb het overgeclockt tot 486 Mhz }) dus dat is best ver voor pc3200. Alleen nu wil ik 1024 mb geheugen hebben maar mycom verkoopt dit soort geheugen niet meer. Nu overweeg ik om twinmos geheugen te kopen 2 x 512 mb pc 3200 voor €87,00 p/s, maar nu is mijn vraag of ik dit geheugen dalijk ook weer zover over kan klokken ofdat die het toch niet aan kan. Maar ik kan ook kiezen uit kingston geheugen voor €99,00. Welke kan ik het beste kiezen van deze twee en wat zijn jullie ervaringen ermee. Of weten jullie misschien nog hoe ik aan 1 zo'n hyundai electronics geheugen reepje kan komen. En het moet in Dual Channel draaien.

Ik heb trouwens een asus p4p800 en een pentium 4 2,8 Ghz @ 3,4 Ghz met standaard koeling.

Alvast bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door dennis112 op 05-07-2004 10:37 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koop dan gewoon PC3700 of PC4200 als je gegarandeerd hoge snelheden wilt halen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:44
Zie Terw_Dan. Wanneer je gegarandeerd hogere snelheden wilt halen dan 200MHz moet je of de gok nemen met een PC3200 DIMM en niet zeuren als het verkeerd uitpakt of een 'PC3700' o.i.d. DIMM nemen. Zie voor verdere tips ook: [rml][ OC] Het grote DDR geheugen OC-results topic Deel 6[/rml] :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

nu is mijn vraag of ik dit geheugen dalijk ook weer zover over kan klokken ofdat die het toch niet aan kan
[rml][ OC] Het grote DDR geheugen OC-results topic Deel 6[/rml]

search: twinmos ervaringen @ PMG/DOC
search: kingston ervaringen @ PMG/DOC
search: hynix ervaringen @ PMG/DOC

Verder is de tip van Terw_Dan niet zo onzinnig als je dit bedenkt:
Het belangrijkste beginsel van overklokken is dat garantie vooraf niet bestaat. Het feit dat je buurman met zijn geheugen een bepaalde snelheid haalt betekend nog niet dat jij dat ook haalt, ook al heb je verder exact dezelfde hardware.

Dit topic is gesloten.