Ik heb gister mijn tvoutput op mijn nieuwe Radeon 9800pro aangesloten, en ik moet zeggen; prachtig beeld zonder veel gek*t om alles in te stellen (dat had ik bij mijn nVidia kaart wel, is het ook nooit echt goed gelukt) alleen aan een ding irriteer ik me; ik wil graag dat als ik een film kijk, het geluid via mijn tv af wordt gespeeld, ipv via de computer (staat op andere plek, waardoor het lijkt alsof ik van een kant geluid krijg).
Mijn situatie is zo:
Gewone monitor op d-sub
2e Monitor op DVI met converter (zet ik dus uit als ik de tvoutput inschakel)
Tv op video output, door middel van kabel en scartblok
Het geluid van m'n pc is zo geregeld; geluidskaard onboard, en ik heb door middel van twee tulp plugjes en 1 jackplug mijn stereo aangesloten op pc. En ik heb dus ook nog 2 tulp plugjes over van die video output kabel...
Ik weet niet zeker of dit in het goeie forum is, maar het heeft met video output te maken, dus post ik het toch hier...
Heb al op GoT gezocht, en de video output FAQ gelezen, staat niks over in
Mijn situatie is zo:
Gewone monitor op d-sub
2e Monitor op DVI met converter (zet ik dus uit als ik de tvoutput inschakel)
Tv op video output, door middel van kabel en scartblok
Het geluid van m'n pc is zo geregeld; geluidskaard onboard, en ik heb door middel van twee tulp plugjes en 1 jackplug mijn stereo aangesloten op pc. En ik heb dus ook nog 2 tulp plugjes over van die video output kabel...
Ik weet niet zeker of dit in het goeie forum is, maar het heeft met video output te maken, dus post ik het toch hier...
Heb al op GoT gezocht, en de video output FAQ gelezen, staat niks over in