Toon posts:

Bios club3d 9800xt 256 mb onvindbaar :|

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een R9800pro die wil ik naar xt flashen,maar ik kan maar geen bios van club3d voor 9800xt 256 mb vinden.
Kan ik ook alsus,GeCube,Hercules of Sapphire bios gebruiken ?

Ik heb heel veel topics gelezen maar echt het goede antwoord heb ik niet gevonden,wel dat mensen problemen hadden met 128 bios naar 256 mb bios.
Ik wou het toch even zeker weten 8)7

Zou zonden zijn als me kaart dood ging,op moment geen geld voor andere kaart(x800xt) B)

Bedank !

Edit : kleine typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 10:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:00:
Ik heb een R9800pro die wil ik naar xt flashen,maar ik kan maar geen bios van club3d voor 9800xt 256 mb vinden.
Kan ik ook alsus,GeCube,Hercules of Sapphire bios gebruiken ?

Ik heb heel veel topics gelezen maar echt het goede antwoord heb ik niet gevonden,wel dat mensen problemen hadden met 128 bios naar 256 mb bios.
Ik wou het toch even zeker weten 8)7

Zou zonden zijn als me kaart dood ging,op moment geen geld voor andere kaart(x800xt) B)

Bedank !

Edit : kleine typo
Ok heel leuk,niemand reageerde op me post dus ben ik maar aan de gang gegaan.
Nu hebt ik me kaart verkloot,ik heb met winflash het gedaan.gebackupt maar nu zegt ie >> ---------------------------
Error
---------------------------
This utility does not support this graphic device.
BIOS structure maybe slightly different.

OK

En kan ik dus niet meer terug zetten naar wat het was toen ik hem uit de winkel kreeg. Iemand een id ==== ¨¨sorry me tekens op me toetsenbord zijn weer verrot¨¨

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:56
Oja, op zo'n vraag krijg je ook binnen 3 uur antwoord.. 8)7

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-01 22:08
Misschien is het eerst verstandig om geduld te krijgen. We hoeven namelijk niet binnen 5 minuten te reageren. En het flashen via DOS is veel veiliger , dat had je kunnen lezen in het 9800pro -> 9800XT topic.

Ik zou maar eens in dat topic kijken/vragen , ik weet bijna zeker dat je daar een goed antwoord vindt/krijgt :)

Verwijderd

Topicstarter
Av3ng3rtje schreef op 05 juli 2004 @ 13:38:
Misschien is het eerst verstandig om geduld te krijgen. We hoeven namelijk niet binnen 5 minuten te reageren. En het flashen via DOS is veel veiliger , dat had je kunnen lezen in het 9800pro -> 9800XT topic.

Ik zou maar eens in dat topic kijken/vragen , ik weet bijna zeker dat je daar een goed antwoord vindt/krijgt :)
Heb ik gedaan,alles helemaal door gelezen
Er stond dat het in windows ook kon.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/got/2004_0705GOTHELP0005.JPG

Dat krijg ik nu als ik wil flashen ? hoe komt dat ? moet ik nu me bios unlocke ofzo door uur stroom er af te halen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 14:46 . Reden: iets ]

Verwijderd

Indien fout geflasht: PCI kaart ernaast zetten en de goede bios erin flashen.

Downloadbare Ati Radeon Bios'en:
- OCFaq: ATI Radeon BIOS Collection
- Atinews: Radeon Bios'
- station-drivers: Ati Radeon bios'
- Mvktech.net: downloads

Videokaart probleem, geen overklokken, move DOC > VB dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 16:18 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Umm, Club3d.9800Pro.128.Hynix28 ? Dat is toch een 128Mb bios...nu ja. het kan misschien je kaart tot leven wekken maar het is inderdaad beter om dan een 256Mb bios van een ander merk erin te proberen..zolang het maar Hynix geheugen ondersteund..die bios!

Oh over Winflash, zelf ook gedaan hoor..ging perfect bij mij..maar ik gooi dan ook eerst alle achtergrond dingen uit en laat de kaart zijn werk doen....

[ Voor 24% gewijzigd door swampy op 05-07-2004 14:51 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 05 juli 2004 @ 14:50:
Umm, Club3d.9800Pro.128.Hynix28 ? Dat is toch een 128Mb bios...nu ja. het kan misschien je kaart tot leven wekken maar het is inderdaad beter om dan een 256Mb bios van een ander merk erin te proberen..zolang het maar Hynix geheugen ondersteund..die bios!

Oh over Winflash, zelf ook gedaan hoor..ging perfect bij mij..maar ik gooi dan ook eerst alle achtergrond dingen uit en laat de kaart zijn werk doen....
waarom hynix en geen samsung dan ?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:53:
[...]

waarom hynix en geen samsung dan ?
Op je kaart zit geheugen van een bepaalt merk.

Als je een kaart met samsung geheugen hebt en je flashed een bios die voor hydrix geheugen bedoelt is zal je kaart niermeer werken door verkeerde instellingen.

Let dus goed op dat je het goede bios hebt !

Verwijderd

Topicstarter
geforce5_guy schreef op 05 juli 2004 @ 14:57:
[...]

Op je kaart zit geheugen van een bepaalt merk.

Als je een kaart met samsung geheugen hebt en je flashed een bios die voor hydrix geheugen bedoelt is zal je kaart niermeer werken door verkeerde instellingen.

Let dus goed op dat je het goede bios hebt !
hahaha ik heb samsung shit er op gezet :D dat verklaart alles,maaja,iedereen maakt wel eens een FOUTJE

Als die gare flash programma gaat werken lukt het wel weer denk ik.
Weten julie nog andere flashutility's of hoe ze ook heten,want ik die grote topic word er maar 1 beschreven die je in dos kan draaien !

Bedankt voor julie hulp he ! again ;(

• keken
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:42
Die error melding die je op je scherm ziet is simpelweg omdat de bestandsnaam te lang is voor dos (of de flash utility?). FF hernoemen dus dat bestandje naar 9800pro.bin en flashen moet gewoon lukken.

[ Voor 3% gewijzigd door keken op 05-07-2004 15:09 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
je kan het oplossen door nu het goede bios op floppy te zetten en te booten vanaf een PCI video kaartje. ( ATI 9800pro er wel inlaten ! )

Nu kan je het goede bios in je ati 9800pro flashen. ( zoek ff voor hie deze procedure precies moet, heb het nog nooit gedaan )

Na dat alles gelukt is kan je de PCI video kaart er weer uithalen en weer gebruik maken van de ati 9800 pro.

Verwijderd

Weten julie nog andere flashutility's of hoe ze ook heten,want ik die grote topic word er maar 1 beschreven die je in dos kan draaien !
Gewoon Atiflash gebruiken onder Dos, dat is ook in dit geval het veiligste/handigste.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:41

Griffin

Is mythical

@TS:
het flashen van je kaart is simpel in DOS.
dit heb ik afgelopen week ook bij een vriend gedaan.
in dit en dan bij het gedeelte 'makkelijk flashen (vanuit DOS)' staat alles in beschreven hoe het moet.
echt simpel.
!! maar let wel op dat je de goede bios neemt. goede geheugen !!

edit:
vaker refresh doen / te laat

[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 05-07-2004 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/got/DSCF4825.JPG

Hoe komt het dat ik er maar 1 van de 3 het bios kan laten flashen ? en die wel lukte had ik nog steeds dat ik bij opstarten allemaal gekleurde strepen kreeg. :'( het lukt dus niet echt ! help ? iemand weet hoe dat kan ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 16:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/got/a.JPG

FF nog plaatje er bij,dit is zoals ik het op a heb staan,niets mis mee toch ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:48 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

waarschijnlijk heb je die hercu.bin nodig, maar je moet zorgen dat er geen *.bin vermelding achterstaat......

dus in A: naar die hercu.bin gaan en naam wijzigen, dan zorgen dat ie enkel hercu heet, en opslaan als bin bestand.....

dan heet de file enkel hercu, en is het een correcte file die ook herkend wordt door DOS....

ik flashte vanuit dos, en deed dit ook verkeerd, als je een bios op bv desktop downloadt, en em dan naar a: 3,5 inch disk copieert, dan maakt ie er .bin van , moet enkel hercu zijn dus, maar wel als binfile...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
sain onez schreef op 05 juli 2004 @ 16:52:
waarschijnlijk heb je die hercu.bin nodig, maar je moet zorgen dat er geen *.bin vermelding achterstaat......

dus in A: naar die hercu.bin gaan en naam wijzigen, dan zorgen dat ie enkel hercu heet, en opslaan als bin bestand.....

dan heet de file enkel hercu, en is het een correcte file die ook herkend wordt door DOS....

ik flashte vanuit dos, en deed dit ook verkeerd, als je een bios op bv desktop downloadt, en em dan naar a: 3,5 inch disk copieert, dan maakt ie er .bin van , moet enkel hercu zijn dus, maar wel als binfile...
Hm,ik heb net geprobeerd met NOG kortere bestands namen,dat lukte wel om bios the flashen.

Deze heb ik gedaan >>
Club3D.R9800PRO.128MB.Hynix.Rev.01.zip
Club3D.R9800PRO.128MB.Hynix.Rev.02.zip
Club3D.R9800XT.128MB.Hynix.Rev.01.zip
Club3D.R9800XT.128MB.Samsung.Rev.01.zip

En geen van alle was goed voor mijn kaart ! mensen met ervaring help me :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/got/DSCF4827.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:30 ]

Verwijderd

Zip's kun je niet flashen, die moet je eerst uitpakken, net als RAR en ACE bestanden (in feite qua videokaartbiosfiles alle bestanden die nog geen ROM/BIN file zijn).

Onder Dos kun je bij flashbestanden het beste bestandsnamen gebruiken die niet langer zijn als 8 karakters (en 3 voor de extensie).

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:29:
Zip's kun je niet flashen, die moet je eerst uitpakken, net als RAR en ACE bestanden (in feite qua videokaartbiosfiles alle bestanden die nog geen ROM/BIN file zijn).

Onder Dos kun je bij flashbestanden het beste bestandsnamen gebruiken die niet langer zijn als 8 karakters (en 3 voor de extensie).
Ik had ze uitgepakt

Ik heb nog 1 id,met winflash me oude backup terug zetten in DOS.

Alleen weet ik nie hoe dat moet
Dit zijn de bestanden>
atir6gaa.vxd
atixpgaa.sys
atiflrom.cfg
atiflrom.dll
winflash.exe

Ik heb backup gemaakt in een map daaronder,die heette toen ook winflash.exe maar dan met een dosbox picto O_o
Kan iemand me helpen hoe ik dat moet doen,welke commands enzo

Alvast alweer nog steeds bedankt !

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:47 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je hebt een 128MB versie in een 256MB versie zitten flashen... :/
Dat lukt sowieso nooit... En waarom heb je niet gezegd, dat ie je backup BIOS geforceerd er in moet flashen? :? Dan doet ie het denk ik wel weer...

Als je daarna weer wil gaan flashen, kan je denk ik het beste de Build By Ati, met Hynix geheugen er in flashen, ik had die ook (maar dan met Samsung, 128MB)

O met een Radeon 9800 PRO, ook van Club3D :)
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:42:
Ik heb nog 1 id,met winflash me oude backup terug zetten in DOS.

Alleen weet ik nie hoe dat moet
Dit zijn de bestanden>
atir6gaa.vxd
atixpgaa.sys
atiflrom.cfg
atiflrom.dll
winflash.exe
Winflash zal hoogstwaarschijnlijk niet werken in DOS, en ik denk dan ook, dat je de melding krijgt van "This programme cannot run in DOS-mode" of iets in die trant... ;)

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 05-07-2004 17:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje schreef op 05 juli 2004 @ 17:43:
Je hebt een 128MB versie in een 256MB versie zitten flashen... :/
Dat lukt sowieso nooit... En waarom heb je niet gezegd, dat ie je backup BIOS geforceerd er in moet flashen? :? Dan doet ie het denk ik wel weer...

Als je daarna weer wil gaan flashen, kan je denk ik het beste de Build By Ati, met Hynix geheugen er in flashen, ik had die ook (maar dan met Samsung, 128MB)

O met een Radeon 9800 PRO, ook van Club3D :)

[...]
Winflash zal hoogstwaarschijnlijk niet werken in DOS, en ik denk dan ook, dat je de melding krijgt van "This programme cannot run in DOS-mode" of iets in die trant... ;)
En waarom heb je niet gezegd, dat ie je backup BIOS geforceerd er in moet flashen? :? Dan doet ie het denk ik wel weer...
?? mijn backup geforceerd er in moet zetten ?

Edit : ik ben ff bios van ati er in aant zetten,leg nog ff uit wat je bedoelde met wat ik niet heb gezegt,wat er geforceerd inzit ofzo,ik heb me ict diploma nog niet weetje :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:48 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je nu eens zorgt dat het een bin bestand is, zonder die .bin extensie, dus enkel hercu ipv hercu.bin....

je zet ff een bios op die diskette, bv die file die uit Club3D.R9800PRO.128MB.Hynix.Rev.02.zip komt na unzippen....
dan ga je die hercu.bin (wat mij dus de flashbios lijkt..) verwijderen, dan de uitgepakte file uit Club3D.R9800PRO.128MB.Hynix.Rev.02.zip hernoemen naar hercu en opslaan als bin, dus niet als hercu.bin.....

ik doe het wel in dos, maar lijkt me hetzelfde...

succes

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
sain onez schreef op 05 juli 2004 @ 17:47:
als je nu eens zorgt dat het een bin bestand is, zonder die .bin extensie, dus enkel hercu ipv hercu.bin....

je zet ff een bios op die diskette, bv die file die uit Club3D.R9800PRO.128MB.Hynix.Rev.02.zip komt na unzippen....
dan ga je die hercu.bin (wat mij dus de flashbios lijkt..) verwijderen, dan de uitgepakte file uit Club3D.R9800PRO.128MB.Hynix.Rev.02.zip hernoemen naar hercu en opslaan als bin, dus niet als hercu.bin.....

ik doe het wel in dos, maar lijkt me hetzelfde...

succes
Ok ik probeer die hercu zonder bin en die ati zo,ff vraagje :/ bij geheugen staat : (Samsung 2.2) of ( samsung) welke ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:51 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:47:
?? mijn backup geforceerd er in moet zetten ?
Met ATiFlash kan je volgens mij met een schakeloptie geforceerd flashen, moet je ff atiflash /? doen in DOS-mode...
Edit : ik ben ff bios van ati er in aant zetten,leg nog ff uit wat je bedoelde met wat ik niet heb gezegt,wat er geforceerd inzit ofzo,ik heb me ict diploma nog niet weetje :+
Ja ik heb die wel weet je... :+ Jaloers? :9 Is het trouwens wel een 256MB versie van ATi? :? Die moet je er wel in flashen dan, anders heeft het geen nut natuurlijk ;)

O en keep in mind...
Mijn 128Mb versie met Samsung geheugen is anders dan jou 256Mb versie met Hynix... Dus daar moet je ook wel even op letten als ik jou was... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 05-07-2004 17:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb die wel weet je... :+ Jaloers? :9
ja beetje wel ja

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hij HEEFT geen 256mb pro versie, gewoon een 128mb lijkt me uit zijn verhaal te lezen...

Als hij samsung mem heeft zal dat 2,8 of 3,2 ns zijn... die 2.2 samsung DDR zit op echte XT's , hij wil enkel een bios erin flashen die van een 256mb kaart IS...

maakt weinig uit, of het een 128mb of 256mb XT bios is, maar wel belangrijk wel mem ie heeft om zo het juiste BIOS erbij te kiezen...

Ik heb een club3D 9800pro die ik met een HIS hynix 2,8ns bios heb geflasht, las van hte oplossen van ghosting in 3dmark dat je ook ander type mem kan kiezen, maar dat resulteerde direct in Artifacts in mijn hynix mem vgakaart , doordat ik Samsung bios had geflasht....(wat me ook logisch leek met langzamer geheugen, dan benadert wordt als juist veel sneller...)

heb je wel gecheckt of je kaartje de default XT clockspeeds trekt....!?!?!

vind het vreemd dat het dan weer wel dan weer niet lukt...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sain onez schreef op 05 juli 2004 @ 18:09:
Hij HEEFT geen 256mb pro versie, gewoon een 128mb lijkt me uit zijn verhaal te lezen...
In de topictitel staat wel degelijk 256MB hoor ;)
maakt weinig uit, of het een 128mb of 256mb XT bios is, maar wel belangrijk wel mem ie heeft om zo het juiste BIOS erbij te kiezen...
Het maakt wel degelijk uit, want de 128MB versie heeft geloof ik DDR2 en de 256MB versie heeft dat niet, plus dat er bij de 256MB versie meer valt te adresseren... ;)
Ik heb een club3D 9800pro die ik met een HIS hynix 2,8ns bios heb geflasht, las van hte oplossen van ghosting in 3dmark dat je ook ander type mem kan kiezen, maar dat resulteerde direct in Artifacts in mijn hynix mem vgakaart , doordat ik Samsung bios had geflasht....(wat me ook logisch leek met langzamer geheugen, dan benadert wordt als juist veel sneller...)
Heb je de drivers van Omega al geprobeert? Die zou dit probleem (Ghosting en artifacts) oplossen
vind het vreemd dat het dan weer wel dan weer niet lukt...
Nee het is alles behalve vreemd... Er zitten gewoon bepaalde factoren aan, waardoor het de ene keer wel lukt en de andere keer niet... Zoals bijv. de memorytimings... ;)

Verwijderd

Zoals bijv. de memorytimings...
Niet om het nog moeilijker te maken voor de topicstarter (probeer het eerst maar te fixen met een default bios), maar zelfs daarmee kun je ook knutselen, bijv. met Rabit: Ati Radeon Bios Tuner (RaBiT)

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer !!!!!!! allemaal bedankt ! en vooral die ECHTE ICT'er !

Die ati build bios werkte !,nu nog een bios van xt die werkt op mijn pro kaart :P dat doe ik toch maar niet :D hahaha

Bedankt,en ook bedankt modje voor het openhouden van dit topic all ! thanxs

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:40:
Hij doet het weer !!!!!!! allemaal bedankt ! en vooral die ECHTE ICT'er !
* CH4OS wordt spontaan een beetje rood en verlegen O+
Die ati build bios werkte !,nu nog een bios van xt die werkt op mijn pro kaart :P dat doe ik toch maar niet :D hahaha
Dat die werkte kon ik je ook wel vertellen, die werkt imo gewoon overal... ;) Reference design hé ;) In principe kan je ook gewoon proberen, om hem te flashen naar een XT, maar je moet dan erg goed opletten welke je er in flasht... ;)
Bedankt,en ook bedankt modje voor het openhouden van dit topic all ! thanxs
Bedanken hoeft niet, dat doen wij automatisch... Alsof het in het script hoort...
PHP:
1
2
3
4
$message = "Een of andere begroetings bericht";
while(finising_post){
                     auto_greet($message)
                    }
offtopic:
Heb geloof ik een beetje lol... :/

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2004 09:58 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

GJ-tje schreef op 05 juli 2004 @ 18:26:
[...]
In de topictitel staat wel degelijk 256MB hoor ;)

Idd, maar er staat dat ie een 256mb bios wil flashen, in zijn pro.... dus ga ervan uit dat ie niet zo een 350euri dure 9800pro heeft, want dan had ie netzogoed direct een XT kunnen nemen....
[...]
Het maakt wel degelijk uit, want de 128MB versie heeft geloof ik DDR2 en de 256MB versie heeft dat niet, plus dat er bij de 256MB versie meer valt te adresseren... ;)
Enkel de XT heeft dat 2,2ns mem, nie eens enkel op de 256mb versie, maar ook ook de 128mb xt versie, die enkel in Azie meen ik uit is....

Alle pros zijn met hynix 2,8ns mem uitgevoerd (verwacht hierbij R360 core)
óf met samsung 3,2 mem (waarbij ik r350 cores verwacht) vergelijk dit met een instelling in je pcbios met timings voor class2 werkgeheugen, dat je uitvoert op bv class3 budget memory... 8)7

[...]
Heb je de drivers van Omega al geprobeert? Die zou dit probleem (Ghosting en artifacts) oplossen

Nope nog niet, is me voldoende bewijs dat het meer een driver/bios bug is, omdat het in games niet naar voren komt, maar las in het grote 9800pr0->9800xt topic dat iemand geen last van ghosting had, en dit oplostte door een typische bios te nemen (zelfs met ander mem dan hij had, wat me erg vreemd lijkt..) zelf natuurlijk getest, en direct artis in windows xp bootscherm.... wat ik eigenlijk al verwachtte...(hynix 2,8 icm samsung 3,0 of 3,2) ff geen zin om op te zoeken wat dat samsung heeft....
meende zelf dat het lag aan je r360 of r350 core, maar is het toch niet.... 350 icm360 bios heeft het en andersom ook....

[...]
Nee het is alles behalve vreemd... Er zitten gewoon bepaalde factoren aan, waardoor het de ene keer wel lukt en de andere keer niet... Zoals bijv. de memorytimings... ;)
Hij trekt het of niet, en trekt ie het dan werkt het en is het te strak dan geen werkende kaart... in dos flashen tenminste

Pagina: 1