Toon posts:

Yes ik ben eindelijk reseller van Amd

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dear Reseller,

Thanks for your recent enquiry to AMD. A Service Request (reference: ******), has been created for you, and an AMD Reseller representative will get back to you as soon as possible.

For further communications with the AMD Reseller team on this issue please follow the guidelines outlined below:

When contacting us by Phone: Always quote the above reference number
When contacting us by email: please reply to this email without changing the title/subject

Kindest regards

AMD Reseller Program - EMEA
AMD United Kingdom
Tel: +44 (0) 1276 803156
Fax: +44 (0) 1276 803227

Yes lees maar is

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Op zondag 24 december 2000 11:41 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Dear Reseller,

Thanks for your recent enquiry to AMD. A Service Request (reference: ******), has been created for you, and an AMD Reseller representative will get back to you as soon as possible.

For further communications with the AMD Reseller team on this issue please follow the guidelines outlined below:

When contacting us by Phone: Always quote the above reference number
When contacting us by email: please reply to this email without changing the title/subject

Kindest regards

AMD Reseller Program - EMEA
AMD United Kingdom
Tel: +44 (0) 1276 803156
Fax: +44 (0) 1276 803227

Yes lees maar is
gefeliciteerd

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt

Verwijderd

;)

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

goh wat vreselijk interessant - NOT

waarom moeten wij dit weten? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ben gewoon blij,allemaal mooie vlaggen casebadge's en nog meer troep,

HAPPY CRISTMAS AND A HAPPY 200000000001

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 11:50 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Ben gewoon blij,allemaal mooie vlaggen casebadge's en nog meer troep,

HAPPY CRISTMAS AND A HAPPY 200000000001
uhhh dat duurt nog wel ff hoor ;)
en die leuke troep ook, ik heb 2 weken geleden wat besteld en nog nix gehoord van ze :(

Verwijderd

Wat hebben wij hier aan? korting? }:O

Verwijderd

Topicstarter
Meen je het,duurt het zoooooooo lang,ik hoopte dat ik het morgen eigenlijk al zou krijgen:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
Amd is gewoon de beste,Intel is SUCKS met hun te dure en te langzame processors

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik ben ook al een tijdje reseller, is wel makkelijk met case -badges enzo...

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-01 14:50
Heb je dan ook een eigen winkel als je reseller van amd bent

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Ik ben ook reseller >:)

Ik kreeg een map vol met rotzooi :)

(harde casebadges, case stickers, muismat, stickers, een map over de amd producten )

:)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

Beste RESELLERS, vertel nou ook even wat dat reseller-zijn nu precies inhoudt, want casebadges krijgen enzo is wel leuk, maar daar doet AMD dat natuurlijk niet voor!

Dus vertel ff wat het inhoudt en wat jullie ermee doen!

Verwijderd

Topicstarter
Als je een reseller bent dan denkt amd dat jij een winkel hebt,en dus sturen ze je dan promotie-materiaal op!!!!!

Verwijderd

Dus in feite verhoog je met deze aktie de marketingkosten van AMD wat natuurlijk verhaald moet worden op iemand, en ja die iemand ben je uiteindelijk zelf..prima aktie hoor..

Verwijderd

Topicstarter
Als jij graag wat stickertjes van amd wil hebben,kost dat heus geen honderden guldens

Straks zit je zeker wel te zeiken om een casebadge of niet¿¿¿¿

Verwijderd

Ben je nu trots op dat je AMD aan het belazeren bent ofzo, lamer. :r

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ey mafkees, iedereen krijgt zo'n MAIL als je iets bij hun wil bestellen. Zelfs al vraag je 1 casebadge dan krijg je ook zo'n mail. Ik heb er al een aantal gahad en das gewoon zo'n standaard mailtje. Je moet wel aankunnen tonen dat je reseller bent anders krijg je echt niet zomaar 1000 dingen binnen van AMD.
sjeeezus ziet em blij zijn om nix.. echt sneu hoor sorry

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 18:46
Zit elkaar niet zo af te zeiken !!!

Het is bijna kerstmis !!

:)

Verwijderd

he iron mike, kan je ff een wat kleiner icoontje gebruiken, ik slib helemaal dicht :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja je moet niet zeiken jij,ik had eerst al gewoon gevraagt voor een casebadge en toen zeiden ze dat ik er geen een kreeg omdat ik te jong was,(je moest er 18 voor zijn)

Dat is pas zielig

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Stuur mij eens zo'n casebadge op!

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ze krijg zeg ik het wel

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waar kan je die casebadges aanvragen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 12:34 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Amd is gewoon de beste,Intel is SUCKS met hun te dure en te langzame processors
Geen reden genoeg om te zeggen dat intel sucks...
Wees blij dat intel er is. Het houdt de prijs van de AMD's mooi laag, en heeft tenminste dual (en meer) processor systemen.

/me is blij met intel EN amd EN cyrix EN transmeta EN al die andere processorfabrikanten. :)

Verwijderd

Topicstarter
Amd.com en dan een mailtje sturen dat je reseler wilt worden

Verwijderd

Topicstarter
Sorry neem het terug

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

ey hoer.. je kunt niet zomaar reseller worden. AMD zal heus wel wat naar je opsturen maar echt geen paketten om door te verkopen :)
Damn je bent een beetje uit je plaat gegaan volgens mij. Dit is zo normaal als het maar kan. AMD hoort je een reseller mail te sturen als je op deze wijze spullen van ze ontvangt. Dit betent dus absuluut niet wat jij denkt. Iedereen heeft inmiddels al casebadges en al die mensen met casebadges hebben zo'n zelfde mail gehad van AMD als die jij hebt gehad. Volgens mij moet je ff uit je droom ontwaken want dit gaat de verkeerde kant op m8

Verwijderd

Topicstarter
Wat zei je(Ik ben geen hoer).

Je denkt toch niet dat ik denk dat je een bult processors en muismatjes krijgt

Ik ben niet zo gek als jij denkt:?:?:?:?

Verwijderd

Topicstarter
Ik verkoop casebadges voor 300,- per stuk of ruilen tegen een geforce 2 gts ultra

DEAL¿¿¿¿¿

Verwijderd

Topicstarter
VOLGENS MIJ HEBBEN DE TWEAKERTJES LANGZAAM INTERNET

DUURT EEN BEETJE LANG VOOR DAT IK IS IETS TERUG KRIJG

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ach, joh, ga je ergens anders vervelen..

ga chatten bij tmf

Don't You stare there, Operate!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Hahahahah!
edit:

Hahahahah!

Verwijderd

...en toen zeiden ze dat ik er geen een kreeg omdat ik te jong was,(je moest er 18 voor zijn)

Dat is pas zielig
Dus je bent een onwijze AMD fan, maar eigenlijk vind je ze zielig? :?

• Cartman!
  • Niet online
Nou en, ik ben al 3 maanden reseller hoor.

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 14:28 schreef thedolf het volgende:
Waar kan je die casebadges aanvragen?
Uhmmmmmmmmmmmmmmm bij intel of bij via :z
Bij AMD wat is dit voor een vraag :?
nooit gehoord van www.amd.com
ofzo

Ray_NL

p.s Slotje hier zijn al tig topics over geweest het duurt ongevbeer 3 weken voordat je ze binne hebt.

Verwijderd

wat houd het precies in een resseller ?

Verwijderd

Ik ben ook AMD en Intel reseller, moet zeggen dat intel het wat dat betreft beter op de rit heeft dan AMD, marketing ed. Bestel bij intel iets, 2 dagen later binnen, bij AMD duurt dat meestal 3 weken. En ook het promo materiaal en boeken van Intel is veel professioneler. Reseller kan je niet zomaar even worden, je moet een KvK-nummer kunnen weerleggen na verloop van tijd, als je dingen blijft bestellen. Dat is geen probleem dat heb ik namelijk, echt op kosten jagen doe je ze niet, is allemaal vrij standaard promotie materiaal. Zit ook een max aan wat je in 1 keer kan bestellen. Is echt promo materiaal voor mensen met een winkel op hardware gebied. Ik bouw zelf voor mensen barebones en complete systemen en had dus best wel intresse in casebadges en muismatjes en wat documentatie over de procs ed. En dat kan dus op deze manier. Is erg handig je krijgt mail en normale post over producten en die kan je dan in je map bewaren. Om de zoveel tijd de aanbevolen moederborden, koelers, systeem combinaties, problemen, ed. Maar als iedereen dit zomaar aan gaat vragen is best triest, als AMD erachter komt is toch snel uit me de pret voor die fakers :)

Verwijderd

Ok, dus dat trotse aankondigen dat je reseller bent, gaat dus nergens over....behalve dan die casebadges bemachtigen!

Ach ja, het schijnt tegenwoordig IN te zijn zoveel mogeljk aan jezelf te denken en geen rekening meer te houden met de dingen zoals ze bedoeld zijn door anderen!
En dan vinden we het allemaal zo erg dat er oorlog is overal en lopen we te kankeren op een andere mobilist die een foutje maakt (hetgeen menselijk is)! Hebben we dan niet in de gaten dat we zelf geen haar beter zijn!

Maar goed, dit wordt beetje erg offtopic.....forgive me! Zal het nooit meer doen!

P.S. En dat het kerstmis is, heeft er geen ene donder mee te maken. Het is misschien wel een tijd van bezinning en bij elkaar zijn, maar als je de rest van het jaar een lompe boer bent en met kerst ben je ineens een engel, dan klopt er ook iets niet! Of wel? Wees gewoon jezelf het hele jaar door en probeer daar beetje verbetering in te brengen zodat de onderlinge communicatie wat beter wordt en je ook eens wat toleranter gaat worden tegenover elkaar! Iedereen heeft een mening en die verschillen soms nogal eens van elkaar! Geen enkele mening is beter, geen enkele slechter....ze ZIJN alleen! Leave it there....

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 24 december 2000 15:32 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
VOLGENS MIJ HEBBEN DE TWEAKERTJES LANGZAAM INTERNET

DUURT EEN BEETJE LANG VOOR DAT IK IS IETS TERUG KRIJG
misschien wil niet iedereen zijn telefoonkosten (of andere abo kosten) aan jou verspillen door op deze nutteloze topic te posten, als ik een mod was had ik deze topic nu geclosed, maar ja dat ben ik niet.

39

Verwijderd

Hiro Shima vindt dat hardgamer(s) (meerdere persoonlijkheden:?) een beetje te beidehand is
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.