Toon posts:

[2k] BSOD 'kmode_exeption_not_handled' *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
stop: 0x00000001e (0xc0000005, 0xbfeb4a0c, 0x000000, 0x0000008)
kmode_exeption_not_handled
Address bfeb4a0c base at bfea90000, datestamp 3eaf051d ndis.sys

Ik heb al naar de monitor drivers gekeken en naar de videoadapter drivers maar niks mocht baten, ik heb wel pas een sitecom usb hub eraan hangen, zou het kunenn dat de lcd monitor een soort van conflict geeft met de usb hub? ze hangen beiden aan een laptop

Greets Wenne

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
ndis.sys.. staat me iets van bij dat dat netwerk drivers zijn? Mischien kun je proberen je netwerk drivers te updaten of kijken of je NIC een conflict geeft?

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

welk os?
wat zijn de specs van je systeem?
wat is er allemaal geinstalleerd aan 3th party software

graag wat meer info over je systeem want hier kunnen we niets mee :)

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Lees even deze link helemaal en goed door: Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-02)

Bij het registreren had je de beleidsregels al te zien gekregen, maar die heb je duidelijk niet gelezen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wenne1981,

Op dit forum hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan hoort te voldoen. Deze regels maken het jou makkelijker om te onthouden wat je in je topicstart moet zetten, en zijn voor je lezers handig omdat ze weten welke informatie ze kunnen verwachten.

Deze regels worden wat uitgebreider toegelicht in de policy. Ik zal de drie belangrijkste punten er even uitlichten omdat je topic niet helemaal voldoet aan de eisen die we hiervoor opgesteld hebben:

Probeer eerst je probleem zelf op te lossen. Lukt het niet om je probleem op te lossen dan kun je een topic openen op GoT. Zorg dat je duidelijk verteld waar je al op gezocht hebt en waarom het resultaat daarvan jou niet verder heeft geholpen. Hierdoor voorkom je dat we je tips gaan geven die je allang geprobeerd hebt; en dat is natuurlijk niet handig :)

Zorg voor een duidelijke topicstart. Zet hierin duidelijke foutmeldingen die je krijgt en informatie die voor ons handig is om je probleem op te lossen. Zorg er ook voor dat je zinnen in duidelijk Nederlands en goed leesbaar zijn opgesteld.

Kies een duidelijke titel. Dit kan vaak erg lastig zijn; maar kijk toch eerst even naar de rest van de topictitels op het forum. Je zult zien dat je meestal het beste het OS of programma tussen blokhaken kunt zetten en daarachter wat er fout gaat. Een goede topictitel moet jouw probleem meteen duidelijk maken.

Kun je in ieder geval even hier naar kijken: Windows XP en 2000 BSOD guide dan verplaats ik je topic even naar het juiste forum. Vertel ons meteen even welk Operating Systeem je gebruikt :)

SA > WOS
Help Blue screen > [] BSOD 'kmode_exeption_not_handled' *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry Spider, bedankt, tijdje geleden dat ik bij Tweakers in zicht ben geweest, ik heb iig zelf geprobeerd het probleem op te lossen maar is helaas niet gelukt :(
het is een laptop van een niet zo'n bekend merk. Er draait een LCD 19 inch NEC beeldscherm op met een usb hubje van sitecom en een sagem asdl modem verder nog toetsenbord en logitech muis, wat boxjes. De netwerkkaart zit geintregreerd maar word in deze niet gebruikt.

Ik heb al in de microsoft knowledge base gekeken maar bovenstaande foutmelding word wel genoemd maar niet met de ndis.sys. Telkens als de laptop uit is geweest geeft hij dus dat blauwe scherm, bij herstart niet. Ik heb zelfs in de bios naar caching en shadowing gekeken ik zie het wel staan maar kan er niet bij. Verder heb ik ook de videoadapter op 16mb gezet ipv 8mb zelfs kun je kiezen tussen lcd en vrt ofzoiets ik heb beiden aangevinkt.

Kan iemand mij helpen? Ik ben hier al een hele tijd mee bezig en jullie zijn echt mijn laaste hoop.

Verwijderd

Topicstarter
oja os is windows 2000, 256mb geheugen, windows update is volledig gedraaid dus van alle updates voorzien, verders sis630/370 videokaart geintregreerde netwerkkaart sis900 pci fast lan adapter en sagem adsl modem usb van Tiscali
en een usb hub van sitecom waar een compaq printer opdraait externe lite on writer. Heb probleem lijkt te zijn gekomen nadat ik een usb kabel van de modem had vervangen door een andere die defect was, misschien kan er een kinkje in de kabel zitten? Ik weet het helaas echt niet
Pagina: 1