Ik heb momenteel een Hollywood+ mpg decodertje, en gebruik de bijgeleverde software (Dvd station) om mijn dvd's af te kijke. Sinds deze week heb ik mijn tv op mijn kaart aangesloten. FANTASTISCH beeld. Ik was nog redelijk maagd qua dvd beeld. Zeer fraai. MAAR:
Nadat ik de skart aansluiting uit mijn tv had gehaald, voor het omleggen van de kabel, en na het wederom weer aansluiten ervan (kaart->tulpjes (zowel tulp video als audio) -> skart -> tv) blijft bij het afspelen van de dvd met als output TV, het beeld op zwart! Alleen het geluid komt door.
Iemand een ide hoe dit komt?
Instellingen staan op Pal, de skart geeft output (dus de switch staat op output ipv input) en als ik weer geef via mijn monitor krijg ik wel beeld.
hellup... want ik ben tamelijk verslaafd aan DVD
Nadat ik de skart aansluiting uit mijn tv had gehaald, voor het omleggen van de kabel, en na het wederom weer aansluiten ervan (kaart->tulpjes (zowel tulp video als audio) -> skart -> tv) blijft bij het afspelen van de dvd met als output TV, het beeld op zwart! Alleen het geluid komt door.
Iemand een ide hoe dit komt?
Instellingen staan op Pal, de skart geeft output (dus de switch staat op output ipv input) en als ik weer geef via mijn monitor krijg ik wel beeld.
hellup... want ik ben tamelijk verslaafd aan DVD
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd