Ik heb me een 12x CD-brander gekocht, maar ik hoor altijd dat je audio op 1x moet branden. Is dat zo? Ik krijg namelijk geen fouten/problemen als ik ze op 12x brand...
Thx
Thx
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd
Wat is dat nou voor onzin? Natuurlijk heeft sneller branden wel zin. Maakt het jou niet uit of je 1 CD per uur doet of 12 CD's per uur. Lijkt me toch wel een aardig verschil. Het enigste waar je gelijk in hebt dat het voor het afspelen niks uitmaakt.Op maandag 25 december 2000 01:56 schreef SirCommieBastard het volgende:
Gewone cd spelers in stereo's en discmans zijn maar 1 speed, dus aan sneller branden heb je geen reet
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
IP Rocks
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ