Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lian Li C-01A - aluminium afdekking past in elke kast?

Pagina: 1
Acties:

• marcelsmit
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 18:13
Ik krijg binnenkort mijn nieuwe Enermax CS-31881TA kast binnen en die is zilver, dus ik wil mijn dvd en cdrom speler voorzien van een zilver frontje,nu had ik al gezocht maar ik kwam niets tegen voor mijn merken (a-open cdrom en Pioneer dvd) wel die van lian li maar dat past/staat niet echt bij mijn kast vrees ik.
Nu heb ik in een andere topic(die was gesloten anders had ik de vraag daar gesteld) iets gelezen over Lian Li C-01A - aluminium afdekking,
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/892-929G.JPG
en die moet dan dus in deze kast
Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/50030-big.jpg

Iemand ervaring mee of dat past in deze kast?
Die Lian Li C-01A - aluminium afdekking lijkt namelijk wel wat op de cdromspeler/frontje wat in de kast zit op dit plaatje.

[ Voor 13% gewijzigd door marcelsmit op 05-07-2004 03:20 ]

Verwijderd

Ik heb zelf ook die afdekplaatjes in me Lian li, ik denk niet dat die ook in andere kasten passen, want bij een Lian li kan je de voorkant eraf halen, en dan zit er nog een plaat waar je dat afdekplaatje op kan schroeven en dat hebben andere kasten voor zover ik weet niet.

Hoop dat het een beetje duidelijk is, het is al laat 8)7

• marcelsmit
:/ das jammer,maar even verder zoeken dus B)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
gewoon old-school-style stealthen, zoals iedereen doet met originele frontjes.... ff zoeken...

• marcelsmit
je bedoelt,zo'n kapje erop plakken die normaal je 5.25 sloten van je kast afdicht,tja,ik heb geen dremel,dus denk niet dat ik dat mooi afgewerkt krijg

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Dremel krijg je voor 15 € ongeveer wel (wel een kloon maja boeiend).

Mijn spec's | Modelbouwforum

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
waar heb jij dan een dremel voor nodig? Stealthen hoef je alleen de pootjes/flapjes te verwijderen en dat kan met een:

-blikschaar
-decoupeerzaag
-ijzerzaag
-wat maar wil... :D

Dus laat je niet tegen houden en ga ervoor!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 21:56

SA007

Moderator Tweaking
Meestal kan het zelfs nog gewoon met je blote handen, zo stevig zijn die richeltjes niet...

En daarna bijwerken met een (nagel)vijl ofzo, of een klein tangetje, en erop plakken met wat dubbelzijdig tape/tesa strips/pritt/(hobby)lijm en met wat dikkers er voor zorgen dat je goed op het knoppie kan drukken (ducktape/stukkies restplastic/die afgebroken lipjes/ed...)

En dan nog je cd/dvd/brander/etc nog een stukje naar achteren plaatsen zodat het frontje gelijk valt met de rest en je bent klaar....

Het in/uit bouwen is nog het meeste werk ;)

Verwijderd

klein beetje offtopic, maar zijn dat van die bubbel buizen aan de voorkant?

• marcelsmit
mjah,dat voorbeeld die je op het forum tegenkomt is een dvd/cdrom speler zonder tray,dus alleen met een gleuf,ten eerst krijg ik volgens mij die gleuf nooit zo mooi als die gast dat gedaan heeft en ten tweede schuift mijn cdrom gewoon naar buiten,dus nog lastiger om mooi te maken lijkt me.
verder heb ik niet zulke mooie 5.25 covers :) en ik heb eigenlijk niet zo'n zin om helemaal een dremel enzo aan te schaffen voor een zilver frontje ;) ik wil de makkelijke weg :o

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Gr0wLiThE schreef op 05 juli 2004 @ 12:55:
waar heb jij dan een dremel voor nodig? Stealthen hoef je alleen de pootjes/flapjes te verwijderen en dat kan met een:

-blikschaar
-decoupeerzaag
-ijzerzaag
-wat maar wil... :D

Dus laat je niet tegen houden en ga ervoor!
kleine toevoeging:
-2 vingers ;)

Nooooh! Stahp!

• marcelsmit
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:06:
klein beetje offtopic, maar zijn dat van die bubbel buizen aan de voorkant?
plastic buizen met bubbels en licht erin volgens mij ja,maar niet water gevuld mocht je dat bedoelen

• marcelsmit
:D er zat standaard al een afdek frontje bijgeleverd :9~
Pagina: 1