Ik wil een windows xp professional nl met sp1a bootcd maken. Ik heb een win xp cd. de spa1 uitgepakt en via xpsp1DeployTools_nl.cab de bestanden samengevoegd. Vervolgens een iso file van gemaakt dmv ISO Creator for WinXP Pro.cmd. Vervolgens kijk ik of de iso goed is dmv Microsoft Virtual PC. Alles lijkt prima te werken en voorzover ik kan zien werkt het ook gewoon. (xp heeft de volledige installatie dus doorlopen).
Maar: bij het installeren krijg ik een paar keer een foutmelding: kan wdmaud.drv niet kopieren (op ongeveer 20 %). Vervolgens komen er later nog meer foutmeldingen bij. Maar ondanks dat wordt XP wel geinstalleerd.
Wat kan ik fout gedaan hebben?
Is er niet een lijst met veel voorkomende problemen bij slipstreamen
edit: dat deploy tools is niet om de bestanden samen te voegen...dat heb ik natuurlijk gewoon gedaan dmv de cmd prompt
Maar: bij het installeren krijg ik een paar keer een foutmelding: kan wdmaud.drv niet kopieren (op ongeveer 20 %). Vervolgens komen er later nog meer foutmeldingen bij. Maar ondanks dat wordt XP wel geinstalleerd.
Wat kan ik fout gedaan hebben?
Is er niet een lijst met veel voorkomende problemen bij slipstreamen
edit: dat deploy tools is niet om de bestanden samen te voegen...dat heb ik natuurlijk gewoon gedaan dmv de cmd prompt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 00:44 ]