Toon posts:

Vast loop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey
Ik heb een probleem waar ik niet zo vrolijk van word..
Als ik een spel speeld dan loopt de pc vast na onbepaalde tijd en dan gaat ie 10 of 20sec later weer verder en dan zitten er allemaal strepen door mijn beeld heen:S
Dit probleem krijg ik ook als ik bv 3dmark laat lopen
Ik snap er nix van
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Grtz NatS

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:02

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Klinkt als een driver probleem. Gooi de huidige videodriver er eens af en installeer de laatste drivers...

Strepen door het beeld kan ook worden veroorzaakt door defect geheugen, hoge temperatuur, te hoge overclock of een defecte GPU.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op 04 juli 2004 @ 23:54:
Klinkt als een driver probleem. Gooi de huidige videodriver er eens af en installeer de laatste drivers...

Strepen door het beeld kan ook worden veroorzaakt door defect geheugen, hoge temperatuur, te hoge overclock of een defecte GPU.
Yo heb dat al gedaan maar helpt niet en het systeem is niet overgeclokt..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hey Nats. Het is de bedoeling dat een openingspost de nodige informatie bevat over bijvoorbeeld het probleem, het systeem en de reeds geprobeerde mogelijke oplossingen, daar zie ik echter niets van terug. Dit is je ook al in de Registratievoorwaarden gevraagd.

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door, want op deze manier kunnen we NIETS met dit topic :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pollewob op 05-07-2004 00:00 ]

Dit topic is gesloten.