Toon posts:

[XP] dvd shrink foutmelding.....

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd met .vob en .bup files!
Maar als ik hem nu in dvd shrink probeer te openen dan krijg ik een foutmelding:

DVD Shrink encountered an error and cannot continue.
Failed to open file "F:\tmp\video_ts.ifo
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Ik kan met powerdvd deze film ook niet openen. Maar als ik zelf een dvd rip en dan open lukt het wel!

Wat staat er in die .ifo files? En is er nog een mogelijkheid dat ik het werkend krijg?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 16:41

AMDFreak

Intel is zo..

Hmmm, dvd beschadigd? Probeer eens een andere dvd?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
jah dat heb ik al geprobeerd en daar opent hij hem wel mee. Maar als ik een andere dvd test daar zitten wel .ifo files enzo in en die mis ik in degene die ik wil openen! Dus mijn vraag was ook, ken ik er nog wat mee of niet?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:03

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:02:
Wat staat er in die .ifo files? En is er nog een mogelijkheid dat ik het werkend krijg?
An info file associated with a .VRO vidso file. The .VRO file contains the video stream and the .IFO file contains various scene and timing information. This is different form a .VOB file where that information is included in the file. Several manufacturers use .VRO/.IFO files.

Wauw, een sig!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat ik vreemd vind is dat ie in de map F:\tmp aan het zoeken is. Normaalgesproken zou je op een DVD de mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS verwachten. Of is F:\ soms niet jouw DVD speler ofzo? Of is het al een niet originele DVD?
Kijk eens met je verkenner of er uberhaupt wel een VIDEO_TS en AUDIO_TS map op die DVD staan, en of daar dan wel .ifo bestanden in staan...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
probeer eens de bup files met kladblok te openen en dan op te slaan als .ifo's
De BUPs zijn nl. backup files van de ifos... En anders moet je die ifo's ook even downloaden die erbij horen, of opnieuw rippen...

Verwijderd

Topicstarter
de mapjes audio_ts en video_ts zijn er gewoon. De normale dvd structuur heb ik!

En ik heb die .bup files geopend in notepad en opgeslagen als .ifo files maar dan werkt het nog steeds niet!

Maar het vreemde is de film komt van een vriend van mij wij hadden ff een netwerkje gemaakt en zo konden we ff dingen uitwisselen. Bij hem op de pc stond gewoon de hele film en ik haalde hem binnen maar niet die .ifo files erbij :(
Dus dat vindt ik een beetje vaag dat hij die niet meeneemt dan

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Oftewel... Je hebt je eigen probleem al opgelost... Het probleem ligt dus niet aan je DVD, maar je hebt gewoon de bijbehorende ifo bestanden niet over gezet. Ik neem aan dat je het door het netwerk rechtstreeks van zijn DVD speler af hebt gelezen? Zo ja, dan mis je waarschijnlijk nog veel meer dan die paar ifo bestanden.
Als je nou de DVD van die vriend van je pakt, in je eigen DVD speler stopt en daar dan DVDShrink op los laat, dan komt alles goed.
En nee, en is geen enkele andere manier om het (goed) werkend te krijgen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1