Toon posts:

Emagic AMT8 werkt niet, start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo kan iemand me helpen,
ik ben zojuist overgeschakeld op windows XP, en m'n Emagic AMT8 doet het niet. De PC geeft de melding nieuwe hardware gevonden, de driver van de website emagic geïnstalleerd, maar ik krijg het ding maar niet opgestard.Moet ik ook nog apparte software installeren of??? 'k weet het niet meer
oja, ook nog: connectie via usb

alvast bedankt :-)

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:24:
Hallo kan iemand me helpen,
ik ben zojuist overgeschakeld op windows XP, en m'n Emagic AMT8 doet het niet. De PC geeft de melding nieuwe hardware gevonden, de driver van de website emagic geïnstalleerd, maar ik krijg het ding maar niet opgestard.Moet ik ook nog apparte software installeren of??? 'k weet het niet meer
oja, ook nog: connectie via usb

alvast bedankt :-)
Wat doet emagic AMT8 niet/niet goed?

De drivers zelf door XP geinstalleerd of heb je zelf drivers voor XP geinstalleerd?

Aparte software? jij weet hoe je met dat werkt..

Reageert de computers goed op usb?

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Hoe bedoel je, opgestart? Komt 'ie niet in de lijst van MIDI-apparatuur van je sequencer voor? De AMT hoeft niet gestart te worden, hij moet gewoon werken. Is er nog activiteit op het apparaat zelf als je MIDI er naar toe stuurt?

Ik heb voor de tijd dat ik 'm gehad heb (er hangt hier nu een Midex) altijd met de seriële (RS232, COM poort) aansluiting gewerkt, nooit problemen mee gehad.

teveel zooi, te weinig tijd