Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
corsair en kinsgton hebben meerdere soorten 512 mb geheugenmodules ff wat meer specs
welke cas tijden kunnen deze standaard aan etc... of misschien een type nummer.
welke cas tijden kunnen deze standaard aan etc... of misschien een type nummer.
[ Voor 4% gewijzigd door justice strike op 04-07-2004 20:35 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
[rml][ OC] Het grote DDR geheugen OC-results topic Deel 6[/rml]
Kijk eens in dat topic met welk geheugen je het best kan overclocken en maak aan de hand daarvan je geheugenkeuze
Kijk eens in dat topic met welk geheugen je het best kan overclocken en maak aan de hand daarvan je geheugenkeuze
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Als je perse 227 MHz wilt halen, zou ik toch voor wat beter (OC-)geheugen gaan.
De kans dat je die 227 Mhz met dit "huis-tuin-en-keuken-geheugen" haalt lijkt me toch niet groot, of er moeten Winbond chips op zitten maar die zijn tegenwoordig zeldzaam.
De kans dat je die 227 Mhz met dit "huis-tuin-en-keuken-geheugen" haalt lijkt me toch niet groot, of er moeten Winbond chips op zitten maar die zijn tegenwoordig zeldzaam.
Lees dat topic eens door waar Turkish naar verwijst en check ook eens enkele geheugen reviews. Gek vind ik ook dat je na alles wat je beweert te hebben gelezen hier eensklaps eenduidige antwoorden verwacht; met overclocken is niks zeker namelijk. Maar veel gelijksoortige berichten geven wel een goede indicatie van wat je kunt verwachten.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()