AARGH mechwarrior 4

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 09:58
ik heb net gisteren mechwarrior4 gedownload.... alleen nu hebbik hele vage verschijnselen op mn nieuwe asus7700

soms als ik in het spel zit floept mn beeld uit.. geen reden.. ik heb gewoon geen beeld meer. als ik dan op esc druk komt ie in het menu... dan weer op esc.. komt ie weer in het spel.... [alleen geluid dus] echt waazugi sjit.

alles werkt nog... het spel gaart gwonn door... ik heb alleen geen beeld... dan druk ik op de reset knop.. en hij start weer fijn op. windows/counter-strike/THPS2/colin mcrae2 doen het allemaal perfect.... en mw4 hebbik ook weleens 1.5uur achter elkaar gespeeld.... maar dit is echt te waazug.... hij deed het zelfs een keer in het mw4 hoofdmenu.

dit is hopelijk toch wel een software-iets? en niet dat ik mun lieve gf2 weer terug moet brengen?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:33
oei.. ik moet de ISO ook nog stoken.. Ik heb een Matrox G400 Dual head 32MB, mocht ik ook iets van die gekke dingen krijgen dan hoor je het wel.

Is je monitor trouwens nog wel 100%?

I want to live forever, so far.. so good.

• slacksoff
naja.. als alles het doet behalve mw4 dan lijkt het mij dat het niet aan de monitor ligt hoor

dit is volgens mij ook mun 1e echte dx8 spel.. heeft iemand misschien nog dit soort probs met dx8 spellen in het algemeen?

• Warbringer
Is DX8 een vereiste voor Mech warrior 4?

• slacksoff
dit is een vereiste:

Multimedia personal computer with a Pentium II 300 MHz or higher processor.
· Microsoft Windows 95, Windows 98, Windows Millennium, or Windows 2000 operating system.
· 64 MB of system RAM.
· 650 MB of available hard disk space for a typical install; additional 125 MB of hard disk space for swap file.
· 8x speed or faster CD-ROM drive.
· Microsoft Mouse or compatible pointing device.
· DirectX 8.0 or later API (included on the compact disc).
· Sound card compatible with DirectX 8.0 or later.
· 8 MB VRAM PCI or AGP video card that supports Direct3D and is compatible with DirectX 8.0 or later.
· Speakers or headphones for audio.
· Super VGA, 16-bit color monitor or better.
· Keyboard and joystick.
The following are additional requirements for multiplayer gameplay:
· 64 MB of system RAM for multiplayer on Microsoft Windows 95, Windows 98, or Windows Millennium; 96 MB of system RAM for multiplayer on Windows 2000.
· 28.8 KBPS modem, or local area network (LAN) with TCP/IP or IPX protocol.
· Maximum of 8 players while hosting on narrowband, 16 with broadband.
· Internet access for Internet play. NOTE: May require payment of a separate fee to an Internet service provider. Local and long-distance telephone toll charges may apply.
· To play on the MSN Gaming Zone, you need one of the following: Microsoft Internet Explorer 4.0 or later or Netscape Communicator 4 or later.
· Winsock 2.0 or higher.

is eigenlijk ook wel logisch van dx8 want microsoft is de maker..

Verwijderd

waar heb je hem (ISO?)gedownload...please email mij het adress: godflesh@dds.nl

• slacksoff
waarom mailen... iedereen mag het weten..

tis geen iso trouwens.. maar wel 650mb.. en 227 files dus veel plezier... en er zijn random een paar met een password dus je bent wel even bezig

• slacksoff
ik ben giants maar aan het downen..... ik krijg hier meer vragen dan antwoorden

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Wimo.

Shake and Bake!

Slotje |:(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

sukkel, lees de faq..

• slacksoff
Op zondag 24 december 2000 12:49 schreef Timpie2000 het volgende:
sukkel, lees de faq..
alsof ik dat nog niet gedaan heb.

gefrustreerde kleine kinderen kom je ook nog weleens tegen

Verwijderd

Illegale shit hoort niet thuis op tweakers. Ik heb er niets tegen, maar het is tegen het beleid van tweakers. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier niet zo blij mee zijn.

Huppa verwijderen deze topic

• slacksoff
òkee..... noujah..
de url is weggehaald zoals je ziet

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 24 december 2000 13:28 schreef slacksoff het volgende:

[..]
alsof ik dat nog niet gedaan heb.

gefrustreerde kleine kinderen kom je ook nog weleens tegen
Als je het wel gedaan had had je gezien dat dat hier niet mocht..

• slacksoff
weet ik veel over welke faq jij het hebt....
deze heb ik idd nogf niet gelezen... als ik van elke plek waar ik kom op internet en van elk spelletje wat ik speel de faq lees..... dan is er weinig tijd over he. en niemand gaat me hier vertellen dat ze nog NOOIT een spelletje hebben gekopierd of gedownload.

en trouwens... wat is er mis met een spelletje downloaden? okee die maker vind het niet leuk... kost hem geld...

dat is met mp3 toch precies hetzelfde?
doet iedereen

en wat denken jullie wat intel en amd er van vinden dat iedereen hun processoren maar zit te overclocken? ook niet echt winstgevend voor hun.. maar toch doet zo ongeveer iedereen hier het.

maarjah... laat maar... ik was hier om te vragen waarom mw4 vastloopt en niet om te kankeren..

trouwens... giants hakkelt als de tyfus [gaat als je speelt steeds erger hakkelen]

• Warbringer
Ik weet niet waarom MW4 bij je gek doet, maar ik weet wel dat illegale shit hier verboden is, die lui van de BSA kicken daar op en zo komen die lui aan hun trekken, dus ze zullen jouw en GoT fucken waar ze kunnen.

T'is deels ook voor je eigen bescherming hoor, maar als "iedereen" het doet, misschien moet je het datn maar eens aan "iedereen" vragen, want misschien heeft "iedereen" er wel een antwoord op :)

• slacksoff
is illegale sjit verboden? :-) goh..

T'is deels ook voor je eigen bescherming hoor, maar als "iedereen" het doet, misschien moet je het datn maar eens aan "iedereen" vragen, want misschien heeft "iedereen" er wel een antwoord op

ik zal aan "iedereen" die ik ken met mechwarrior4 dat wel even vragen. maar ik snap het gewoon niet.. wat ik doe zal best illegaal zijn... maar mp3's van internet halen is even illegaal...

spelletjes cracken en op internet zetten is het echte illegale eraan. net als mp3 sites.
en aan iemand die een spelletje download omdat die hem ziet staan en geen zin heeft om 100,- er aan uit te geven kan best illegaal bezig zijn. maar als ze een inval doen bij iemand die vermoedelijk een paar spelletjes op zn harddisk heeft staan...... lijkt me stug.. kunnen ze wel gaan loten ofzo wie ze deze keer weer doen :-)).. ze kunnen denk ik beter bij een dikke distributeur binnenvallen..

maareuh... is leuk om ook eens te horen wat anderer mensen van het spelletjes-kopieren vinden. het is namelijk zo makkelijk om te vinden.. veel van die beginpagina's adverteren er zelfs mee.. denk maar aan startpagina en startkabel

ik wil bestwel een spelletje kopen zo nu en dan maar niet graag voor 100,- en al helemaal niet als ik hem in 15min kan downen en op en neer naar de winkel een half uur is... en nog een maand voordat ie hier uit is.

tsjah... verder snap ik het wel dat ze het hier verboden hebben gemaakt want anders word het "Spielerij" forum een grote warez-collectie :-)

THE END

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
de makers van mechwarrior 4 houden er echt wel rekening mee dat een gedeelte van hun spel gewoon gekopieert en gedownload word hoor, ik bedoel, ze zijn niet achterlijk, net als andere soorten programma''s, zoals, ehm, dreamweaver ofzo, die makers weten heus wel dat er CRACKS voor zijn om van die trail zooi af te komen, maar het is gewoon niet te controleren, daarom worden de "bedrijven" gecontroleert op illigale software, want daar halen de programmeurs van programma's de winst van daan, en niet die particulieren die hun zooi kraken en downloaden...

• Warbringer
Op zondag 24 december 2000 16:32 schreef slacksoff het volgende:
is illegale sjit verboden? :-) goh..

T'is deels ook voor je eigen bescherming hoor, maar als "iedereen" het doet, misschien moet je het datn maar eens aan "iedereen" vragen, want misschien heeft "iedereen" er wel een antwoord op

ik zal aan "iedereen" die ik ken met mechwarrior4 dat wel even vragen. maar ik snap het gewoon niet.. wat ik doe zal best illegaal zijn... maar mp3's van internet halen is even illegaal...

Links naar copyrighted Mp3's worden ook verwijderd van GoT onder het motto Illegaal

spelletjes cracken en op internet zetten is het echte illegale eraan. net als mp3 sites.
en aan iemand die een spelletje download omdat die hem ziet staan en geen zin heeft om 100,- er aan uit te geven kan best illegaal bezig zijn. maar als ze een inval doen bij iemand die vermoedelijk een paar spelletjes op zn harddisk heeft staan...... lijkt me stug.. kunnen ze wel gaan loten ofzo wie ze deze keer weer doen :-)).. ze kunnen denk ik beter bij een dikke distributeur binnenvallen..
De BSA zal denk ik niet bij zomaar mensen binnenvallen voor 5 spelletjes, maar het plaatsen van illegale links op GoT kan en de poster van de link EN GoT duur komen te staan en daar hebben ze hier geen zin in, en dat vind ik niet gek..

maareuh... is leuk om ook eens te horen wat anderer mensen van het spelletjes-kopieren vinden. het is namelijk zo makkelijk om te vinden.. veel van die beginpagina's adverteren er zelfs mee.. denk maar aan startpagina en startkabel

Er wordt hier vaak genoeg geopperd dat mensen spellen kopieren, ISO's zijn er niet voor niets :) maar zeg niet lompweg Ik heb hem illegaal gekopieerd maar knipoog ;) er wat bij. We zien allemaal je mailadress en je icq nummer (als je dat invult) dus dan weten de tweakers al genoeg en de BSA can't touch us..

ik wil bestwel een spelletje kopen zo nu en dan maar niet graag voor 100,- en al helemaal niet als ik hem in 15min kan downen en op en neer naar de winkel een half uur is... en nog een maand voordat ie hier uit is.

Same here, daarom download ik ze zelf ook voor "educative purposes..;)"

tsjah... verder snap ik het wel dat ze het hier verboden hebben gemaakt want anders word het "Spielerij" forum een grote warez-collectie :-)

Zit er dik in ja :)
THE END
FIN

• slacksoff
Same here, daarom download ik ze zelf ook voor "educative purposes.."

*D en daarna koop je hem natuurlijk net als ik ;)
Pagina: 1