Battlefield Dual screen

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15
ik heb een dualscreen opstelling van een iiyama 19" en een daewoo 14" op een radeon 9800 PRO vga kaart.
en ik was heel erg benieuwd of ik op een of andere manier dual screen kon enabelen in battlefield 1942, de desert combat mod en battlefield vietnam.
het zal wel een onnozele vraag zijn maar het lijkt me erg leuk om een achteruitkijk scherm te hebben tijdens dogfights in de lucht :D
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Lijkt me sterk dat je dat voor elkaar zou krijgen, aangezien het spel dat simpelweg niet ondersteunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gaat je niet lukken, de spellen die tot nu toe dual monitor opstellingen ondersteunen zijn jammer genoeg op een hand te tellen. Als je spellen zoekt die dit aankunnen is Flight Simulator misschien iets voor je en X2 schijnt het ook te kunnen. Maar Battlefield, nee, vergeet het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
jammer, laten we dan maar het beste hopen van battlefield 2 :P
en ik wist dat flight simulator het kon, maar dat vind ik wel een van de saaiste "spellen" die dr is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Veel keuze is er helaas niet nee. Makers van games zien blijkbaar nog niet in dat een dual monitor opstelling een game echt zoveel leuker en interessanter kan maken. Een moderne videokaart kan het meestal ook wel makkelijk aan. Lees bijvoorbeeld dit artikel eens op THG.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36191/full.jpg
This is a mock up - but wouldn't it be nice to play Desert Combat that way? Full-scale map, scoreboard and chat window on the second screen?

;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
wow zo'n hud schopt kont :D
zou best relaxt zijn als ea daar een patch voor uit zou brengen, want echt moeilijk moet het niet zijn om dat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op 04 juli 2004 @ 23:24:
wow zo'n hud schopt kont :D
zou best relaxt zijn als ea daar een patch voor uit zou brengen, want echt moeilijk moet het niet zijn om dat te maken.
maak jij et ff dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje offtopic maar omdat jullie het over die ingamemap hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/screens/1_2.jpg

Zo heb ik het altijd, 100% transparantie en dan ingame op M drukken voor full map size.

Nadelen: als je de map niet kent zal het flink wennen zijn op deze manier.
Voordelen: kan ik wat meer van verzinnen :P
1. Je hebt een duidelijk overzicht van je teammates
2. vooral als piloot is het handig om flaks te spotten
3. andere objecten die 'verdwijnen' zeg maar snel op kunnen merken.

Als je de map een beetje kent kan dit enorm in je voordeel werken IMO. Een vijand stapt bijv. net uit zijn jeep, hoppa je hebt meteen een idee waar ie kan zijn. Of een vliegtuig 'verdwijnt' ineens van de kaart, hoppa grote kans dat er een nme in zit enz.

En verder heb ik alleen mijzelf als buddy toegevoegd. Waarom? omdat ik dan in 1 oogwink aan de kleur kan zien of ik een kill heb gemaakt zodat ik het niet extra hoef te controleren en dit is wel de belangrijkste reden voor mij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Op deze site is te zien hoe ze het voor UT, Q3 en GL-Quake voor elkaar hebben gekregen: Multi-Head Gaming. Het is eigenlijk niets meer als het opgeven van een 'custom' resolutie welke het totaal is van beide monitoren. Misschien is dit in battlefield ook op die manier te realiseren. Maar of je dan een bepaalde view op een bepaalde monitor kan krijgen, dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat net ff geprobeerd maar dan krijg ik met Battlefield vervorming en het is daardoor lelijk.

fullscreen overigens uitzetten en in videodefault.con ofzo resolutie veranderen en geduld hebben bij een hoge resolutie bij het laden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Met andere woorden, kan niet, topic is in dat geval zinloos, topic kan op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.