[Outlook2k2] Plaatje in signature wordt bijlage? *

Pagina: 1
Acties:

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 14:59
Ik heb in het verleden een simpele signature gemaakt voor mn vader, zodat als hij een mailtje verstuurd er netjes wat adresgegevens een logo van zijn bedrijf onder komen te staan. Deze hebt ik gewoon gemaakt met word. En dat plaatje zit daar dus in verwerkt.
Normaliter werkt dit prima en is er ook nooit gezeik mee.
MAAR als mijn vader een bijlage verstuurd dan wordt het plaatje dat in de signature zit ook meegestuurd als een bijlagen, sterker nog dat doet ie twee keer.
De ontvanger krijgt dan een mailtje met de sig van mijn vader, de bijlagen en als ongewenste bonus ook nog twee keer het plaatje uit de sig van mijn vader als bijlage.

Hoe komt dit?
En hoe kom je er weer vanaf?
Het is overigens office XP waarin dit allemaal gebeurt en dan ook onder XP.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke versie van Outlook hebben we het hier over? Verder alvast een kleine titelfix om je probleem te weerspiegelen :)

[Outlook]Bijlagen en de signature > [Outlook] Plaatje in signature wordt bijlage? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fliepke
Spider.007 schreef op 04 juli 2004 @ 18:51:
Welke versie van Outlook hebben we het hier over? Verder alvast een kleine titelfix om je probleem te weerspiegelen :)

[Outlook]Bijlagen en de signature > [Outlook] Plaatje in signature wordt bijlage? *
Betere titel, dank je ;)

Okay, ik heb even gekeken en er staat dat het outlook 2002 is met sp2

• Fliepke
Weet iemand het toevallig al?
Ik ben er nog steeds niet uit ;(.

[ Voor 4% gewijzigd door Fliepke op 06-07-2004 21:43 ]