“An elephant is a mouse with an operating system”
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 18:08 ]
fok en T.net leken voor mij altijd samen, altijd 1. ik denk dat dit voor veel meer mensen is. tweakers het computer deel, fok het gewone nieuws deel.
maar goed, het is idd niet aan mij om over de plaatsbaarheid te oordelen.
“An elephant is a mouse with an operating system”
De tracker zal nog wel even blijven. Daar weet ik in ieder geval niets van dat die weggaat. Het feit dat de PCM Tracker er ook is, is vanwege commerciële redenen. Zie ook de .Plan over die tracker en samenwerking.elephtera schreef op 04 juli 2004 @ 18:11:
ok, daar zit een kern van waarheid in.maar dan blijft de vraag of het ook consequenties heeft. gaat bijvoorbeeld de fok tracker van T.net af? of blijft die gewoon? is dit soms de rede dat PCM tracker er nu op staat.
FOK! en T.net zijn al een behoorlijke tijd niet meer zo close als jij meent. T.net is een BV en FOK! niet (of inmiddels wel, maar dan nog niet zo professioneel als T.net is/aan het worden is). FOK! is opgericht door T.net'ers en ex-T.net'ers en dat is het wel zo ongeveer. Al een behoorlijke tijd varen beide sites hun eigen koers.elephtera schreef op 04 juli 2004 @ 18:11:
fok en T.net leken voor mij altijd samen, altijd 1. ik denk dat dit voor veel meer mensen is. tweakers het computer deel, fok het gewone nieuws deel.
maar goed, het is idd niet aan mij om over de plaatsbaarheid te oordelen.
Wat denk jezelf
Wat er nu feitelijk gebeurt is dat Fok! niet meer op zijn eigen servers in het rack van Tweakers.net draait maar een eigen rack krijgt bij TrueServer.
De site is nu gewoon volwassen en op eigen benen staan behoort ookgewoon eigen servers/hosting....
Niet overal zit een complot achter
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat gaan 'we' doen met de vrijgekomen rackspace (aangezien het huidige cabinet vrij vol gepropt zat ondertussen dacht ik
Lijkt me duidelijk?Door Breuls (Administrator) - zondag 4 juli 2004 @ 12:05
Er is zeer zeker geen haat en nijd tussen FOK! en Tweakers.net. We gaan 'gewoon' uit elkaar omdat het voor ons wel eens tijd is om op onszelf te staan. No hard feelings verder, en zelfs na de verhuizing blijven we gewoon nog samenwerken, aangezien we voorlopig nog dezelfde IRC server zullen gebruiken.
Verder, over het uitblijven van bedankjes: dit is een FOK!radio bericht, en de verhuizing is nog niet geweest. Alles op z'n tijd dus
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Tuurlijk niet, ze worden geholpen met verhuizen, nemen wat hardware goedkoop over, Kees gaat hun serverbeheerder inwerken, etc. Maar uiteindelijk moeten ze wel volledig zelfstandig worden, dat lijkt me ook wel logisch voor een site van hun omvang (ze zijn qua bezoekers ongeveer even groot als T.net geloof ik).EVILSalami schreef op 04 juli 2004 @ 19:14:
Nou ok dat is misschien wel zo, maar nu is de samenwerking de er nog was helemaal afgebroken niet?
Uitbreiden natuurlijk[nieuwsgierig]
Wat gaan 'we' doen met de vrijgekomen rackspace (aangezien het huidige cabinet vrij vol gepropt zat ondertussen dacht ik ?).
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
btw, dom vraagje, naar welke url is fok nu verhuisd?, kwou gaan checken op fok.nl, maar ze zijn blijkbaar al weg, snif
euh... de url verandert niet slimpie, de servers worden fysiek verplaatstVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:02:
mja, of fok nu verhuist is of niet, er zullen wel velen hen missen precies
btw, dom vraagje, naar welke url is fok nu verhuisd?, kwou gaan checken op fok.nl, maar ze zijn blijkbaar al weg, snif
aangezien die verhuizing nog niet klaar is kun je fok.nl nog niet bereiken gok ik zo
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ehm, zodra de servers aangesloten etc zijn op de nieuwe locatie doet fok.nl het gewoon weer prima hoorVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:02:
Wat denk je? Zouden ze überhaupt van naam/url veranderen?Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:02:
En niemand gaat ze missen
ARME AOW’er
LuNaTiC in "fok/tweakers split."Burner NL schreef op 05 juli 2004 @ 16:07:
Blijft Fok nog gebruik maken van de irc server van de tweakers of heeft Fok al een aparte irc server?
Verwijderd
had toch al van't begin gezegd dat het domme vraag was
In de vakantie blokken voor 2de zits is nooit goed
http://cooldielinkwerktee...annetalsdeze.tweakers.netSteve schreef op 05 juli 2004 @ 16:16:
[...]
Nope, maar http://ikgavisjesbakkenopeenoudesteen.tweakers.net zal het gelukkig nog steeds doen.
maar komen er nu wel 2 server beheerders en behoud tweakers.net zijn alleen recht op onze held ,kees
Lekker zijn is een gave :)
Ik weet het, lezen kan moeilijk zijn.lordspacie schreef op 05 juli 2004 @ 16:32:
[...]maar komen er nu wel 2 server beheerders en behoud tweakers.net zijn alleen recht op onze held ,kees
Kees werkt de beheerder van de FOK-zooi in.
ARME AOW’er
Nieuwe database server die al een tijd geleden is aangekondigd, nieuwe backup-doos, KVM-dinges. Zie de .plan van Daniel.IceStorm schreef op 04 juli 2004 @ 19:17:
[nieuwsgierig]
Wat gaan 'we' doen met de vrijgekomen rackspace (aangezien het huidige cabinet vrij vol gepropt zat ondertussen dacht ik?).
Al dat soort zaken worden niet "zo snel mogelijk" afgewimpeld, zeker de irc-server zal nog wel een aanzienlijke tijd zo blijven draaien.Burner NL schreef op 05 juli 2004 @ 16:07:
Blijft Fok nog gebruik maken van de irc server van de tweakers of heeft Fok al een aparte irc server?
Er zijn al een hele tijd 2 beheerders (moto-moi en kees), verder doen en deden ik en AntonT ook zo nu en dan wat softwarematig beheer en Daniel en Roelant al vrij vaak hardwarematig beheer.lordspacie schreef op 05 juli 2004 @ 16:32:
maar komen er nu wel 2 server beheerders en behoud tweakers.net zijn alleen recht op onze held ,kees
En hoewel er geen "alleenrecht op Kees" bestaat, is Kees natuurlijk wel gewoon middels zijn contract gebonden om voor Tweakers.net te werken. Fok! viel daar met name onder doordat ze in hetzelfde rack en (deels) van dezelfde facilliteiten gebruik maakten.