Time lock

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113251

Topicstarter
Hallo,

Betaat er een sofware pakket (met paswoord) wat een soort pc "slot" is.

Ik bedoel het volgende: Is het mogelijk om een pc na een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd uit te schakelen zodat NIEMAND hier gebruik van kan maken.

Een gewoon paswoord zal hier niet helpen want het is voor een pc verslaafde!
De doos de deur uit doen is geen optie want de kinderen hebben de pc nodig voor hun studie.

Dus.......een soort van software met paswoord beveiliging die de pc uitschakelt om bij wijze 10 uur 's avonds tot de volgende ochtend 9 uur. Het betreft hier een serieuze oproep voor iemand die mij een ok gegeven heeft dit te installeren....... als het bestaat. Wie lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Juulyus,

Welkom op GoT :)

Op dit forum hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan hoort te voldoen. Deze regels maken het jou makkelijker om te onthouden wat je in je topicstart moet zetten, en zijn voor je lezers handig omdat ze weten welke informatie ze kunnen verwachten.

Deze regels worden wat uitgebreider toegelicht in de policy. Ik zal de drie belangrijkste punten er even uitlichten omdat je topic niet helemaal voldoet aan de eisen die we hiervoor opgesteld hebben:

Probeer eerst je probleem zelf op te lossen. Lukt het niet om je probleem op te lossen dan kun je een topic openen op GoT. Zorg dat je duidelijk verteld waar je al op gezocht hebt en waarom het resultaat daarvan jou niet verder heeft geholpen. Hierdoor voorkom je dat we je tips gaan geven die je allang geprobeerd hebt; en dat is natuurlijk niet handig :)

Zorg voor een duidelijke topicstart. Zet hierin duidelijke foutmeldingen die je krijgt en informatie die voor ons handig is om je probleem op te lossen. Zorg er ook voor dat je zinnen in duidelijk Nederlands en goed leesbaar zijn opgesteld.

Kies een duidelijke titel. Dit kan vaak erg lastig zijn; maar kijk toch eerst even naar de rest van de topictitels op het forum. Je zult zien dat je meestal het beste het OS of programma tussen blokhaken kunt zetten en daarachter wat er fout gaat. Een goede topictitel moet jouw probleem meteen duidelijk maken.

De vraag die je hier stelt is al flink vaak voorbij gekomen. Kun je eens duidelijk maken wat je zelf al hebt gevonden? GoT is niet bedoeld om je vragen zonder enig voornonderzoek neer te plempen. :) Welk Operating Systeem maak je trouwens gebruik van?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Anoniem: 113251 schreef op 04 juli 2004 @ 17:51:
Hallo,

Betaat er een sofware pakket (met paswoord) wat een soort pc "slot" is.

Ik bedoel het volgende: Is het mogelijk om een pc na een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd uit te schakelen zodat NIEMAND hier gebruik van kan maken.

Een gewoon paswoord zal hier niet helpen want het is voor een pc verslaafde!
De doos de deur uit doen is geen optie want de kinderen hebben de pc nodig voor hun studie.

Dus.......een soort van software met paswoord beveiliging die de pc uitschakelt om bij wijze 10 uur 's avonds tot de volgende ochtend 9 uur. Het betreft hier een serieuze oproep voor iemand die mij een ok gegeven heeft dit te installeren....... als het bestaat. Wie lost het op.
Je kunt wel iemands inlog tijden aan banden leggen (onder windows) met:

Net user [gebruikersnaam]/times:[tijden]

voorbeeld:
Net user gerbennn/times:ma-zo,9-22

[ Voor 3% gewijzigd door gerbennn op 04-07-2004 17:58 ]

</signature>