Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Verwijderd
was een beroemde 6210 fout, daarom is deze ook uit productie genomen.DJ schreef op 04 juli 2004 @ 17:57:
Ja, maar is dan ook mijn probleem met het bereik opgelost? Of duid dat op een hardware defect?
Lijkt mij dus ook aan de software te liggen, je hebt recht op garantie dus opsturen die hap
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
/edit ik dacht het dus fout
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 18:04 ]
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Nokia upgrade snel gedaan? Nou, niet bij die arrogante Bombeeck figuren hier in Eindhoven! Die laten je gewoon een paar dagen wachten, en dan nog wat extra ook. Doe mij wat dat betreft maar Siemens, daar kun je tenminste alles zelf doen.
I don't like facts. They have a liberal bias.
En nu moet mijn 7250 een update hebben, en dat wilde ik eigenlijk wel wat sneller laten gaan. Dus waar was dat dat die update direct ter plekke gedaan kon worden? Want dan ga ik daar wel een keer langs.
Goed dat ik het weet dat Bombeek niet snel is . . . ik woon ook in Eindhoven en dan zijn Bombeek of PHC de aangewezen toko's waar je heen moet voor Service. Ik zal dus wel naar PHC gaan (zitten op de luchthavenweg).THEVGE schreef op 07 juli 2004 @ 20:05:
Zou het ingebouwd zijn? Mijn 6310i is ook van november 2003, en sinds kort blijft mijn klokje stil staan. Als ik dan naar instellingen ga, staat de tijd daar wel goed. Maar dan blijft de tijd weer op die tijd stil staan. Nu doet ie het weer even. Die 6310i is niet gemaakt voor 2 jaar, ik kan door het stof bijna mijn display niet meer lezen :-)
Nokia upgrade snel gedaan? Nou, niet bij die arrogante Bombeeck figuren hier in Eindhoven! Die laten je gewoon een paar dagen wachten, en dan nog wat extra ook. Doe mij wat dat betreft maar Siemens, daar kun je tenminste alles zelf doen.
Burne schreef op 07 juli 2004 @ 20:12:
Overklokken van een Nokia, zelfs door een ervaren tweaker, is niet slim, begrijp ik uit de discussie?