Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:17
Hoi Medetweakers.

Ik heb een 6310i sinds november 2003 en ik ben heel tevreden over dit toestel. Ik heb alleen sinds een maand of twee last van een klok die te snel loopt. Hij loopt per dag bijna 15 minuten te snel! Elke dag meld ik twee (of meer) keren aan via GPRS zodat mijn klok weer gesyncd wordt, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Verder heb ik vaak last (sinds dezelfde tijd) dat het bereik van mijn 6310i soms wegvalt.

Iemand hier dezelfde ervaringen gehad? En zo ja, hoe is het opgelost?

Het standaard antwoord van Nokia is "firmware laten upgraden" maar dan ben ik hem een paar dagen kwijt, en is het niet zeker dat het gefixt is.

Verder is het toestel in perfecte staat. Hij gaat elke dag in een Nokia Carkit, dus de accu is niet leeg (al geprobeerd om die leeg te trekken, maar dat hielp niet).

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Verwijderd

een klok die te snel loopt lijkt mij toch echt een software probleem dus dan zul je echt je firmware moeten laten upgraden.

• DJ
Ja, maar is dan ook mijn probleem met het bereik opgelost? Of duid dat op een hardware defect?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:16

netblade

Sunrise

DJ schreef op 04 juli 2004 @ 17:57:
Ja, maar is dan ook mijn probleem met het bereik opgelost? Of duid dat op een hardware defect?
was een beroemde 6210 fout, daarom is deze ook uit productie genomen.
Lijkt mij dus ook aan de software te liggen, je hebt recht op garantie dus opsturen die hap :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

dat zou ik niet weten. maar ik denk dat dat met de hardware temaken heeft. ik zou gewoon naar de winkel gaan/bellen en zeggen wat je problemen zijn. zij weten dan wel of het een software of een hardware probleem is.

/edit ik dacht het dus fout :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 18:04 ]

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ikzelf heb vandaag mijn firmware laten upgraden van mijn 6310i. Ik ben ermee naar een Nokia service center gereden en binnen 10 minuten had ik een nieuwe firmware, dus je hoeft je Nokia niet dagen te missen!

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou het ingebouwd zijn? Mijn 6310i is ook van november 2003, en sinds kort blijft mijn klokje stil staan. Als ik dan naar instellingen ga, staat de tijd daar wel goed. Maar dan blijft de tijd weer op die tijd stil staan. Nu doet ie het weer even. Die 6310i is niet gemaakt voor 2 jaar, ik kan door het stof bijna mijn display niet meer lezen :-)

Nokia upgrade snel gedaan? Nou, niet bij die arrogante Bombeeck figuren hier in Eindhoven! Die laten je gewoon een paar dagen wachten, en dan nog wat extra ook. Doe mij wat dat betreft maar Siemens, daar kun je tenminste alles zelf doen.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Overklokken van een Nokia, zelfs door een ervaren tweaker, is niet slim, begrijp ik uit de discussie?

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:52
Ik heb een tijdje terug een keer een 3410 voor een firmware update naar Bombeeck in Eindhoven gebracht. Duurde ook een paar weken :(

En nu moet mijn 7250 een update hebben, en dat wilde ik eigenlijk wel wat sneller laten gaan. Dus waar was dat dat die update direct ter plekke gedaan kon worden? Want dan ga ik daar wel een keer langs.

• DJ
THEVGE schreef op 07 juli 2004 @ 20:05:
Zou het ingebouwd zijn? Mijn 6310i is ook van november 2003, en sinds kort blijft mijn klokje stil staan. Als ik dan naar instellingen ga, staat de tijd daar wel goed. Maar dan blijft de tijd weer op die tijd stil staan. Nu doet ie het weer even. Die 6310i is niet gemaakt voor 2 jaar, ik kan door het stof bijna mijn display niet meer lezen :-)

Nokia upgrade snel gedaan? Nou, niet bij die arrogante Bombeeck figuren hier in Eindhoven! Die laten je gewoon een paar dagen wachten, en dan nog wat extra ook. Doe mij wat dat betreft maar Siemens, daar kun je tenminste alles zelf doen.
Goed dat ik het weet dat Bombeek niet snel is . . . ik woon ook in Eindhoven en dan zijn Bombeek of PHC de aangewezen toko's waar je heen moet voor Service. Ik zal dus wel naar PHC gaan (zitten op de luchthavenweg).

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:13

BioHazard

*\o/*

Burne schreef op 07 juli 2004 @ 20:12:
Overklokken van een Nokia, zelfs door een ervaren tweaker, is niet slim, begrijp ik uit de discussie?
:? Overclocken van de foon? :+
Pagina: 1