Het lijkt mij bijzonder handig om (via een knop oid), in een topic alle posts van de topicstarter te highlighten (bijv. door ze een rode achtergrond te geven oid). Zo kun je in een topic namelijk snel zien of iets is opgelost (aangezien de topicstarter meestal wel zal posten als het probleem opgelost is), zodat je snel kan zien ogf het topic bruikbaar is als jij eenzelfde probleem hebt.
Dit zou je natuurlijk kunnen uitbreiden, door bijv. een tekstvakje waarin je een username/id kan intypen en dat dan vervolgens alle posts van die user gehighlight worden, of zelfs i.p.v. de standaard searchhighlight alle posts waarin je searchquery staat highlighten.
Implementatie lijkt me eevoudig; je geeft elke TD waar een post in staat een ID mee en dan in CSS gewoon:
Nou ja dat snappen de heren makers van Tweakers wel
Dit zou je natuurlijk kunnen uitbreiden, door bijv. een tekstvakje waarin je een username/id kan intypen en dat dan vervolgens alle posts van die user gehighlight worden, of zelfs i.p.v. de standaard searchhighlight alle posts waarin je searchquery staat highlighten.
Implementatie lijkt me eevoudig; je geeft elke TD waar een post in staat een ID mee en dan in CSS gewoon:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
| TD ID="leokennis" { Background: #ff0000; Font-color: #ffffff; } |
Nou ja dat snappen de heren makers van Tweakers wel
[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 04-07-2004 16:55 ]
leoaq.fm // Jeune Loop