Ghost 2003 loopt vast na muis driver

Pagina: 1
Acties:

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 09:24
Ik heb een Acer notebook 1511 LMi :9~ Ik heb alles geinstalleerd en nu wilde ik nog "ff" een ghost image op dvd laten fikken door ghost 2003.

Als ik echter naar dos ga om het backuppen uit te voeren loopt hij halverwege de autoexec.bat vast, na het laden van de muis driver (hij zegt nog wel mouse driver installed)

Als ik in windows de log file bekijk staat er na mouse.com cd \Ghost en dan GHWRAP.exe ik denk dat ie hier ergens vast loopt maar waarom......

Ook het toekennen van driveletters hielp niet evenals het eruit trekken van m'n usb muis en het laten wegschrijven naar een bestand

Iemand een idee??

Verwijderd

Booten van bootflop en dan Ghost starten... ;)

• Hutspot
Opzich een idee waar ik ook al wel aangedacht heb laat het nou zo zijn dat de huidige notbooks geen floppy drive meer hebben.....

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:02
kweet niet welk OS je er op dit moment op hebt maar als het een 9x variant is gewoon booten van de win98(se) cd en dan de setup later anuleren, dan kom je in een dos venster terecht.

bij win2k\xp heb ik geen flauw idee..

• Hutspot
XP dus, ik ga wel ff kijken of ik in een dos prompt kan komen en dan kijken of ik de ghost opdracht kan starten

• Hutspot
Probleem is opgelost maar geen idee wat de oorzaak is.

Ik heb geboot met een andere bootable ghost DVD met een willekeurige image, afgebroken en terug naar de prompt, daar met de hand naar de map c:\ghost gegaan en daar ghwrap in getyped, precies wat de autoexec.bat ook doet.
Pagina: 1