Toon posts:

Advertentie toevoegen in V&A gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik nu iets helemaal verkeerd of klopt er gewoon iets anders niet? Ik kan geen advertentie toevoegen in "vraag en aanbod". Ik blijf krijgen dat ik geen prijs en opmerking heb ingevuld of dat mijn password niet klopt, terwijl alles toch echt ingevuld is.
Ik ben gewoon ingelogd zoals ik nu ook dit bericht post.

Oh ja, ik had geen idee waar dit te dumpen, verplaats maar als dit niet de plek is.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je moet even gewoon inloggen, niet via de plaats een ad wizard.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je wel een account op de frontpage, want het lukt namelijk (nog) niet om met de inloggegevens van het forum in te loggen op de frontpage.

Dit hoort thuis in Frontpage Algemeen, wat ook staat aangegeven in de fora-omschrijvingen.

Verwijderd

Topicstarter
P_de_B schreef op 04 juli 2004 @ 14:42:
Je moet even gewoon inloggen, niet via de plaats een ad wizard.
Robin Vreuls schreef op 04 juli 2004 @ 14:45:
Heb je wel een account op de frontpage, want het lukt namelijk (nog) niet om met de inloggegevens van het forum in te loggen op de frontpage.

Dit hoort thuis in Frontpage Algemeen, wat ook staat aangegeven in de fora-omschrijvingen.
Ja, heb ik ook al gedaan. Ik heb vorige week nog een advertentie geplaats, toen ging het prima.
Maar ik zal eens alle vorige sessions beëindigen en dan opnieuw.
--
Bingo!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 14:49 . Reden: Bingo! ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SA -> FA :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titeleditje :) .

Enne, ben je er nu helemaal uit? Werkt alles weer zoals het moet?
Pagina: 1