Toon posts:

[XP] Windows uptodate houden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag maar als ik Windows XP instaleer en daarna direct Service Pack 2, is dan Service Pack 1 ook automatisch geïnstalleerd of moet ik eerst SP1 en dan SP2 installeren.

Dank voor uw antwoord!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:08

Orac

Ik mis je papa.

In een service pack zit altijd de vorige "ingebouwd".

Verwijderd

In SP2 zitten alle updates van SP1.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-05 11:12

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Pin me er niet op vast, maar ik denk dat de SP allemaal cumulatief zijn. Dus SP2 zou ook SP1 moeten hebben.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
Heb eens op de site van MS zitten rondneuzen maar ik kon het er niet vinden. Ik weet wel dat SP1 ongeveer 130 mb is om te downloaden en dat SP2 ongeveer 100mb zou zijn.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

SP2 is in de betafase en bevat in principe alle voorafgaande updates.

ARME AOW’er

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:10
SP2 is nog niet uit. Maar die dingen zijn idd cumulatief. In SP2 zit ook alles wat in SP1 zat.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:49:
Heb eens op de site van MS zitten rondneuzen maar ik kon het er niet vinden. Ik weet wel dat SP1 ongeveer 130 mb is om te downloaden en dat SP2 ongeveer 100mb zou zijn.
SP2 is ruim 200 MB.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:49:
Voor zover ik weet ik is SP2 200 mb.

btw: sp2 zit ook sp1 in, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken

Verwijderd

Topicstarter
Ja SP2 zou in September uitkomen geloof ik, maar ik heb nog nooit met servicepacks gewerkt. Meestal doe ik gewoon geen update omdat ik een lage downloadlimiet heb. Maar nu ben ik het eens aan het onderzoeken SP2 zou toch een hele boel moeten kunnen toevoegen aan XP denk ik. Voor Office ga ik bovendien ook het SP installeren.

EDIT: Ok mijn vraag is hierbij beantwoord, bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 14:05 ]

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:52:
Ja SP2 zou in September uitkomen geloof ik, maar ik heb nog nooit met servicepacks gewerkt. Meestal doe ik gewoon geen update omdat ik een lage downloadlimiet heb. Maar nu ben ik het eens aan het onderzoeken SP2 zou toch een hele boel moeten kunnen toevoegen aan XP denk ik. Voor Office ga ik bovendien ook het SP installeren.
Ow, ben je zo'n tiep.

Je kan je opdates ook op cd bestellen bij MS. En dat is wel zo veilig, voor je mede internet gebruikers.

[ Voor 12% gewijzigd door mhr-zip op 04-07-2004 14:15 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit - dat hoofdletter gebruik is niet nodig :)

Verder - op je originele vraag - ja servicepacks zijn cummulatief:
Q. Does Windows 2000 SP3 include all the fixes that were included in Service Pack 1, Service Pack 2, and the Windows 2000 Security Rollup Package version 1?

A. Yes, service packs are cumulative, which means Windows 2000 SP3 includes all fixes from Windows 2000 Service Pack 1 (SP1), Windows 2000 Service Pack 2 (SP2), and the Windows 2000 Security Rollup Package version 1.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:52:

EDIT: Ok mijn vraag is hierbij beantwoord, bedankt.
Hehe toevoegen zegt ie volg je tweakers wel?? Het wordt waarschijnlijk onmogelijk om met SP2 met een illigale versie te werken...dus tja voegt idd wat toe ja. Voor de rest weet ik niet of je veel online bent?? maar ik zou dan maar wel service paks installeren dit omdat er ook een beveiliging in zit.

Verwijderd

Heb XP met SP2 draaien, en JA updaten werkt NIET meer, sinds vorige week..
voor zover ik weet, bevatte service pack 2 alle updates !

uiteraard is dit een "test" versie, maar ik kan alvast verklappen dat het aanzienlijk beter is geworden allemaal !

- Security center, compatible met je antivirus software..
- Firewall software.... PER poort/programma acces instelbaar...
- Ingebouwde popupkiller in i-explorer... (Er is goed gekeken naar Mozilla).

:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 12:49 ]

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

Dat is mooi, moet ik wel zeggen dat de msn pop-up killer ook goed werkt bij mij!

Verwijderd

Januszjes schreef op 05 juli 2004 @ 12:50:
Dat is mooi, moet ik wel zeggen dat de msn pop-up killer ook goed werkt bij mij!
Dat zal waarschijnlijk dezelfde zijn, als ingebakken in service pack 2...
Pagina: 1