Blaze find ?

Pagina: 1
Acties:

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 18:37
Elke keer als ik mijn internet Explorer opstart krijg ik automatisch Blaze find als startpagina, een of andere zoekmachine...

Ook al voer ik via Extra->Internet opties een andere startpagina in, nog steeds krijg ik bij het sluiten en herstarten van Explorer de Blaze find als startpagina...

Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen?

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 21:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Klinkt als spyware. Heb je ad-aware al geprobeerd?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:12

UTM

Dit duidt op Spyware. Ik raad je aan om even je computer te scannen met adaware/spybot. Deze verwijderen enorm veel spyware van je computer :)

Als het probleem er dan nog eens moet je je computer even 'scannen' met Hijack This en daar even de logfile van posten. In die logfile staan nl de browser files waar dan dus een dailer/website tussen kan staan

[ Voor 48% gewijzigd door UTM op 04-07-2004 13:47 ]

• outlandos
Afbeeldingslocatie: http://img78.photobucket.com/albums/v289/outlandos/spy1.jpg

Dit is nadat ik 3 keer de scan van ad-aware er over heb gehaald, zoals je kunt zien blijft die Blaze find gewoon maar terug komen, ook al delete ik ze na elke scan :r
Als het probleem er dan nog eens moet je je computer even 'scannen' met Hijack This en daar even de logfile van posten. In die logfile staan nl de browser files waar dan dus een dailer/website tussen kan staan
http://www.wilderssecurity.com/bhblaster.html Is dat een goede site om Hijack This van te downloaden?

[ Voor 42% gewijzigd door outlandos op 04-07-2004 14:12 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me wel een mooi topic voor BV. Zou de TopicStarter hier nog een blik op willen werpen?

SA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• outlandos
Dit lijkt me wel een mooi topic voor BV. Zou de TopicStarter hier nog een blik op willen werpen?

SA > BV
Zeer goede uitleg en ik heb zojuist Ad-aware geprobeerd als Spybot met hetzelfde resultaat:

Elke keer na het scannen en verwijderen is dat Blade find weg bij het opstarten van mijn explorer, maar zodra ik de explorer dan weer weg klik en een nieuwe start komt die Blade find gewoon weer terug?! 8)7

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er staat in de link die Spider.007 je gaf ook uitgebreide uitleg van het programma HijackThis. Heb je dat al doorgelopen?

Heb je ook hier al eens gekeken?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Outlandos schreef op 04 juli 2004 @ 14:06:
[afbeelding]

Dit is nadat ik 3 keer de scan van ad-aware er over heb gehaald, zoals je kunt zien blijft die Blaze find gewoon maar terug komen, ook al delete ik ze na elke scan :r

[...]

http://www.wilderssecurity.com/bhblaster.html Is dat een goede site om Hijack This van te downloaden?
Personal build wordt volgens mij niet meer geupdate :)
Pagina: 1