Toon posts:

Foto's verzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb diverse foto's van een pas gehouden BBQ, echter deze foto's zijn alles bij elkaar bijna 70 Mb, nu heb ik hier een power point presentatie van gemaakt en ik wil deze naar verschillende mensen sturen maar met 70 mb lukt dit natuurlijk niet hoe kan ik deze foto's bewerken dat deze kleiner worden nu is elke foto bijna 1 mb.

Verwijderd

photoshop (of een ander grafisch programma) en de resolutie verlagen, of de jpeg kwaliteit omlaag gooien, maar de resolutie verlagen is al genoeg :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:25:
Ik heb diverse foto's van een pas gehouden BBQ, echter deze foto's zijn alles bij elkaar bijna 70 Mb, nu heb ik hier een power point presentatie van gemaakt en ik wil deze naar verschillende mensen sturen maar met 70 mb lukt dit natuurlijk niet hoe kan ik deze foto's bewerken dat deze kleiner worden nu is elke foto bijna 1 mb.
Resizen en opslaan als PNG in PSP?

ARME AOW’er

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 22:57

JaWa

zie hier een icon

of een powertoy zoals imageresizer downen http://download.microsoft...eResizerPowertoySetup.exe

als je winxp draait kan je met een right klik een selectie fotos resizen @ standaard en custom resoluties

-edit- eigenlijk is dit toch best wel een boel opzoek vraagje

[ Voor 12% gewijzigd door JaWa op 04-07-2004 13:38 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Topicstarter
Gasten bedankt he het is gelukt, gemak dient de mens