Toon posts:

2 monitorproblemen: trilling en verschil in grootte beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 probleempjes op mijn 10 maanden oude VL710 CTX monitor:

1ste) Sinds enige tijd is het beeld is in het midden van het beeldscherm kleiner dan aan de buitenkanten. Als ik dus in een map met veel bestanden kijk, zie ik dat de bestanden in het midden tot wel 1,5 x zo klein zijn vergeleken met de bestanden aan de rand. Vooral aan de linkerkant is de text vergeleken met de text in het midden van het beeldscherm erg groot. Het lijkt dus alsof het beeld is ingedeukt.

2de) De laatste paar dagen zie ik vaak trillingen op mijn beeldscherm (vooral in het midden). De text loopt dan gewoon over elkaar heen als het ware... (er zijn geen andere elektrische apparaten in de buurt)

Weet iemand hoe deze problemen op te lossen zijn? Graag jullie reacties...

ps. Gebruikte schermresolutie: 1024*768; 32-bits kleuren

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

GARANTIE???????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Weet je zeker dat er geen elektrische bekabeling in de buurt loopt? Met een hoofdleiding kan dit zelfs op 1,5 meter nog duidelijk merkbaar zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk, de situatie hoe de PC hier staat etc. is hetzelfde gebleven in de afgelopen 10 maanden. Ervoor had ik er nooit problemen mee, nou opeens wel...

Verwijderd

Euh misschien/denk dat je monitor het binnenkort gaat begeven (misschien door ouderdom) of andere reden.

Gewoon een nieuwe kopen

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Heb je misschien boxjes met een magneet dicht bij je monitor staan ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Ja er staan direct naast de monitor geluidsboxen.. maar die staan daar al maanden.

ps. Die trilling komt dus maar af en toe voor...

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Als ik dus in een map met veel bestanden kijk, zie ik dat de bestanden in het midden tot wel 1,5 x zo klein zijn vergeleken met de bestanden aan de rand.
Da's handig! Zo kun je makkelijk ruimte besparen op je hd! Gewoon alle bestanden in het midden van het beeld zetten! En voila! 1,5 keer zoveel ruimte! hihi :)

/me vindt zichzelf ongelovelijk grappig...

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Waarom doet die /me functie het hier niet!
Pagina: 1